Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5608
Title: ВИКОРИСТАННЯ В РОБОТІ ВЧИТЕЛЯ ПРИРОДНИЧОГО ЦИКЛУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОПЧНИХ КОМПОНЕНТІВ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Authors: Харченко, Н. Б.
Keywords: навчання в школі
проектування навчальної діяльності
сучасна освіта
психолого-педагогічні дослідження
експеримент
спостереження
соціальне замовлення
гра
Issue Date: 1998
Publisher: Рівненський економіко-гуманітарний інститут
Citation: Харченко Н. Б. Використання в роботі вчителя природничого циклу психолого-педагогічних компонентів навчальної діяльності. Еврика : науково-практичний журнал / Рівненський економіко-гуманітарний інститут, Рівне: ТеТіс,1998. № 1 (Вересень-грудень). С. 57-58.
Abstract: Процес навчання в школі здебільшого спрямований на засвоєння знань. Сьогодні, коли пропонується орієнтація на вміння кожного, на реалізацію особистості учня, на першу позицію виходять нові аспекти проектування навчальної діяльності. Сучасна освіта безперечно повинна враховувати відповідність умов освіти умовам сучасного суспільства, визначати психолого- педагогічні напрямки діяльності учня і вчителя, прагнути дати практично застосовні знання. Отож, чи не головну увагу слід звернути на психологічну підготовку вчителя. Сьогодні він здійснює взаємодію з учнями шляхом організації навчально-пізнавальної, практичної, самостійної, пошукової, творчої діяльності. Але, окрім цього, ще й може проводити соціально-психологічну діагностику, визначати шляхи досягнення мети уроку, теми, курсу, прогнозувати активність та коректувати результати учнівських знань.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5608
Appears in Collections:Еврика. 1998 рік. № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
евріка 1998 № 1-57-58.pdfВикористання в роботі вчителя природничого циклу психолого-педагопчних компонентів навчальної діяльності218.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.