Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5609Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Набочук, Ю, К. | - | 
| dc.contributor.author | Ясінський, А. М. | - | 
| dc.date.accessioned | 2025-06-24T08:20:21Z | - | 
| dc.date.available | 2025-06-24T08:20:21Z | - | 
| dc.date.issued | 1998 | - | 
| dc.identifier.citation | Набочук Ю. К., Ясінський А. М. Інформатика в початковому навчанні. Еврика : науково-практичний журнал / Рівненський економіко-гуманітарний інститут, Рівне: ТеТіс,1998. № 1 (Вересень-грудень). С. 51-56. | en_US | 
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5609 | - | 
| dc.description.abstract | Інформатизація сфери освіти, на нашу думку, повинна випереджати інформатизацію інших напрямків суспільної діяльності, тому що саме тут закладаються соціальні, психологічні, загальнокультурні, а також професійні основи інформатизації всього суспільства. Із приходом у шкільні класи електронної техніки на неї покладались великі надії. Не аналізуючи детально досягнуті успіхи, звернемо увагу на великий потенціал інформатики в питаннях наведення міжпредметних зв'язків. В цьому напрямку накопичено певний досвід. | en_US | 
| dc.publisher | Рівненський економіко-гуманітарний інститут | en_US | 
| dc.subject | інформатизація освіти | en_US | 
| dc.subject | електронна техніка | en_US | 
| dc.subject | сучасна школа | en_US | 
| dc.subject | навчально-виховний процес | en_US | 
| dc.subject | інтегрований урок | en_US | 
| dc.subject | педагогічна література | en_US | 
| dc.subject | урок інформатики | en_US | 
| dc.subject | молодші класи | en_US | 
| dc.title | ІНФОРМАТИКА В ПОЧАТКОВОМУ НАВЧАННІ | en_US | 
| dc.type | Article | en_US | 
| Appears in Collections: | Еврика. 1998 рік. № 1 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| евріка 1998 № 1-51-56.pdf | Інформатика в початковому навчанні | 398.43 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
