Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5618
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГалуза, Л. Ф.-
dc.date.accessioned2025-06-24T11:45:50Z-
dc.date.available2025-06-24T11:45:50Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.citationГалуза Л. Ф. Основні параметри виховного процесу у вузі. Еврика : науково-практичний журнал / Рівненський економіко-гуманітарний інститут, Рівне: ТеТіс,1998. № 1 (Вересень-грудень). С. 28-30.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5618-
dc.description.abstractНа основі вивчення теорії, аналізу і узагальнення існуючої практики формування миротворчих поглядів та переконань (як одного із компонентів комплексного підходу до національного виховання студентської молоді) ми можемо наповнити і конкретизувати теоретичну модель такого змісту, методів та організаційних форм відповідної виховної діяльності, які б сприяли подальшому удосконаленню миротворчої направленості та професійної підготовки студентської молоді в умовах швидкого виходу молодої України в світовий простір. Розроблена нами система підлягала експериментальній перевірці, подальшому коректуванню і, виправлена у відповідності з даними експерименту, лягла в основу методичних рекомендацій, якими завершується дане дослідження.en_US
dc.publisherРівненський економіко-гуманітарний інститутen_US
dc.subjectнаціональне вихованняen_US
dc.subjectмиротворчі поглядиen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.subjectстудентська молодьen_US
dc.subjectвиховна діяльністьen_US
dc.subjectдидактичні методиen_US
dc.subjectформування особистостіen_US
dc.subjectмиротворча поведінкаen_US
dc.titleОСНОВНІ ПАРАМЕТРИ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ВУЗІen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Еврика. 1998 рік. № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
евріка 1998 № 1-28-30.pdfОсновні параметри виховного процесу у вузі251.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.