Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5627
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПелех, Ю. В.-
dc.contributor.authorПелех, Л. Р.-
dc.date.accessioned2025-06-24T12:29:16Z-
dc.date.available2025-06-24T12:29:16Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.citationПелех Ю. В., Пелех Л. Р. Розкриття ідей виховання засобами художньої літератури ( на прикладі творчості Ф. Рабле). Рівненський економіко-гуманітарний інститут, Рівне: ТеТіс,1998. № 1 (Вересень-грудень). С.10-11.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5627-
dc.description.abstractВітчизняна педагогічна наука зробила неабиякий внесок у світовий виховний процес. Імена Г Сковороди, А С. Макаренка, В.О. Сухомлинського та інших визначних українських педагогів говорять самі за себе. Тим не менш, цікавим аспектом їх педагогічної діяльності є розкриття ідей виховання засобами художньої літератури Цей науковий аспект є, по суті, зовсім не дослідженим. Тому теоретичні основи досліджуваної проблеми здійснювались на базі вивчення та аналізу джерел філософської, педагогічної, психологічної та історичної літератури. Подібне явище спостерігалось та спостерігається і у зарубіжній літературній практиці.en_US
dc.publisherРівненський економіко-гуманітарний інститутen_US
dc.subjectвиховний процесen_US
dc.subjectпедагогічна діяльністьen_US
dc.subjectпедагогічна наукаen_US
dc.subjectідеї вихованняen_US
dc.subjectідейно-художній аналізen_US
dc.subjectхудожне вираженняen_US
dc.subjectФрансуа Раблеen_US
dc.subjectпочуття прекрасногоen_US
dc.subjectпедагогічні теорії сучасностіen_US
dc.subjectроман “Гаргантюа і Пантагрюель”en_US
dc.titleРОЗКРИТТЯ ІДЕЙ ВИХОВАННЯ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ ( НА ПРИКЛАДІ ТВОРЧОСТІ Ф. РАБЛЕ)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Еврика. 1998 рік. № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
евріка 1998 № 1-10-11.pdfРозкриття ідей виховання засобами художньої літератури ( на прикладі творчості Ф. Рабле)245.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.