Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5649
Title: | ІНТЕГРАЦІЯ ПЕДАГОГІКИ МИРУ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ |
Other Titles: | Збірник наукових праць |
Authors: | Тоненчук, А. Кочмар, Д. А. |
Keywords: | педагогіка миру англійська мова методи навчання здобувачі освіти peace education English language teaching methods learners |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 2. Рівне, 2025 |
Citation: | Тоненчук А. Інтеграція педагогіки миру в процесі вивчення іноземної мови в закладах загальної середньої освіти / А. Тоненчук // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 2. Рівне, 2025. С.162-166. |
Abstract: | У статті обґрунтовано теоретичні засади та практичні шляхи інтеграції педагогіки миру у процес вивчення іноземної мови в закладах загальної середньої освіти. Визначено, що ефективність педагогіки миру в освітньому процесі безпосередньо залежить від комплексного використання методів, що сприяють розвитку миротворчих цінностей серед учнів. Ці методи систематизовано у три основні групи: методи усвідомлення миротворчих ідей, методи організації діяльності та методи стимулювання миротворчої поведінки. // The theoretical foundations are substantiated and practical strategies for integrating peace education into the process of foreign language learning in general secondary education institutions are outlined in the article. It emphasizes that the effectiveness of peace education within the educational process is closely linked to the comprehensive application of methods that foster the development of peacebuilding values among students. These methods are classified into three main groups: methods for raising awareness of peacebuilding concepts, methods for organizing peace-oriented activities, and methods for promoting peace-supportive behavior. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5649 |
Appears in Collections: | Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених 2025 рік. Випуск 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК 2025!!!!++-162-166.pdf | Інтеграція педагогіки миру в процесі вивчення іноземної мови в закладах загальної середньої освіти | 691.95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.