Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5650
Назва: ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ НАВИЧОК КОНСТРУКТИВНОГО ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СТАРШИХ КЛАСАХ ЗАСОБАМИ ПЕДАГОГІКИ МИРУ
Інші назви: Збірник наукових праць
Автори: Михей, Л.
Кочмар, Д. А.
Ключові слова: педагогіка миру
англійська мова
інтерактивні методи навчання
здобувачі освіти
ненасильницьке спілкування
peace education
English language
interactive teaching methods
learners
nonviolent communication
Дата публікації: 2025
Видавництво: Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 2. Рівне, 2025
Бібліографічний опис: Михей Л. Педагогічні умови розвитку навичок конструктивного вирішення конфліктів на уроках англійської мови в старших класах засобами педагогіки миру / Л. Михей ; наук. керівник Д. А. Кочмар // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 2. Рівне, 2025. С.157-161.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено, теоретично обґрунтовано та практично впроваджено педагогічні умови розвитку навичок конструктивного вирішення конфліктів на уроках англійської мови в старших класах засобами педагогіки миру. Охарактеризовано такі педагогічні умови: опора на культурно-мовний потенціал англійської мови; використання методів ненасильницького спілкування (ННС, Маршал Розенберг); використання інтерактивних методів навчання (рольових ігор, дебатів, методу case-study, методу проєктів). // The pedagogical conditions for developing conflict resolution skills during English language lessons in senior grades by means of peace education are defined, theoretically substantiated, and practically implemented in the article. The following pedagogical conditions are characterized: reliance on the cultural and linguistic potential of the English language; the use of nonviolent communication methods (NVC, Marshall Rosenberg); the application of interactive teaching methods (role-playing games, debates, case-study method, and project method).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5650
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених 2025 рік. Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК 2025!!!!++-157-161.pdfПедагогічні умови розвитку навичок конструктивного вирішення конфліктів на уроках англійської мови в старших класах засобами педагогіки миру696.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.