Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5651
Назва: | ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІКИ МИРУ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ |
Інші назви: | Збірник наукових праць |
Автори: | Зацяпа, О. Поченюк, Я. В. |
Ключові слова: | міжкультурна компетентність учні старших класів навчання англійської мови педагогіка миру ідеї миру методи виховання миру intercultural competence high school students English language learning peace pedagogy ideas of peace peace education methods |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 2. Рівне, 2025 |
Бібліографічний опис: | Зацяпа О. Практичні аспекти впровадження педагогіки миру під час навчання англійської мови / О. Зацяпа ; наук. керівник Я. В. Поченюк // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 2. Рівне, 2025. С. 152-156. |
Короткий огляд (реферат): | Дослідження мало на меті теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність педагогічних умов розвитку міжкультурної компетентності учнів старших класів засобами педагогіки миру в процесі вивчення англійської мови. Було виконано такі завдання: розкрито теоретичні аспекти розвитку міжкультурної компетентності в процесі навчання іноземної мови; визначено зміст, методи та форми виховання учнів старших класів на ідеях миру; схарактеризовано критерії, показники та рівні розвитку міжкультурної компетентності учнів старших класів, а також визначено діагностичний інструментарій дослідження. // The study aimed to theoretically substantiate and experimentally verify the effectiveness of pedagogical conditions for the development of high school students' intercultural competence through the means of peace pedagogy in the process of learning the English language. The following tasks were accomplished: the theoretical aspects of intercultural competence development in the context of foreign language learning were examined; the content, methods, and forms of educating high school students based on the ideas of peace were identified; the criteria, indicators, and levels of intercultural competence development in high school students were characterized; and the diagnostic tools used in the research were determined. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5651 |
Розташовується у зібраннях: | Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених 2025 рік. Випуск 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК 2025!!!!++-152-156.pdf | Практичні аспекти впровадження педагогіки миру під час навчання англійської мови | 692.18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.