Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5652
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грицун, Р. | - |
dc.contributor.author | Кравець, І. | - |
dc.contributor.author | Овдійчук, Л. | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-26T09:21:20Z | - |
dc.date.available | 2025-06-26T09:21:20Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Інклюзивні образи у сучасній дитячій літературі: трансформація стереотипів і формування гуманістичних цінностей / Р. Грицун, І. Кравець ; наук. керівник Л. Овдійчук // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 2. Рівне, 2025. С. 145-151. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5652 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено репрезентацію інклюзивних образів у сучасній дитячій прозі як ефективного інструменту виховання толерантності та емпатії. Проаналізовано особливості художнього втілення персонажів з інвалідністю в творах українських авторів. Наголошено на значенні літератури для формування ціннісних орієнтацій дітей у контексті інклюзивної освіти та гуманістичного виховання. // The article explores the representation of inclusive characters in contemporary children's prose as an effective tool for fostering tolerance and empathy. It analyzes the artistic portrayal of characters with disabilities in the works of Ukrainian authors. The study emphasizes the role of literature in shaping children's value orientations within the context of inclusive education and humanistic upbringing. | en_US |
dc.publisher | Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 2. Рівне, 2025 | en_US |
dc.subject | інклюція | en_US |
dc.subject | дитяча література | en_US |
dc.subject | образ з інвалідністю | en_US |
dc.subject | толерантність | en_US |
dc.subject | соціалізація | en_US |
dc.subject | емоційний розвиток | en_US |
dc.subject | сучасна проза | en_US |
dc.subject | inclusion | en_US |
dc.subject | children's literature | en_US |
dc.subject | character with a disability | en_US |
dc.subject | tolerance | en_US |
dc.subject | socialization | en_US |
dc.subject | emotional development | en_US |
dc.subject | contemporary prose | en_US |
dc.title | ІНКЛЮЗИВНІ ОБРАЗИ У СУЧАСНІЙ ДИТЯЧІЙ ЛІТЕРАТУРІ: ТРАНСФОРМАЦІЯ СТЕРЕОТИПІВ І ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник наукових праць | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених 2025 рік. Випуск 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК 2025!!!!++-145-151.pdf | Інклюзивні образи у сучасній дитячій літературі: трансформація стереотипів і формування гуманістичних цінностей | 702.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.