Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5653
Назва: | ІНТЕРАКТИВНІ ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ |
Інші назви: | Збірник наукових праць |
Автори: | Беседюк, К. Кочмар, Д. А. |
Ключові слова: | English grammatical competence online platforms digitalization of education interactive learning development of grammatical skills innovative approaches distance learning англомовна граматична компетентність онлайн-платформи цифровізація освіти інтерактивне навчання розвиток граматичних навичок інноваційні підходи дистанційне навчання |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 2. Рівне, 2025 |
Бібліографічний опис: | Беседюк К. Інтерактивні онлайн-платформи як засіб формування англомовної граматичної компетентності учнів / К. Беседюк ; наук. керівник Д. А. Кочмар // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 2. Рівне, 2025. С. 140-144. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано необхідність пошуку нових підходів до формування англомовної граматичної компетентності учнів в умовах глобалізації, цифровізації та технологічних інновацій. Визначено, що граматична компетентність є важливою складовою іншомовної комунікативної компетентності. Розглянуто визначення поняття «англомовна граматична компетентність» у наукових дослідженнях. Проаналізовано можливості інтерактивних онлайн-платформ (Grammar Bytes, 5 Minute English, FluentU, Daily Grammar та Grammarly) для розвитку граматичних навичок учнів. Виокремлено переваги та недоліки використання онлайн-ресурсів у процесі формування англомовної граматичної компетентності учнів. // The necessity of identifying new approaches to the development of students' English grammatical competence in the context of globalization, digitalization, and technological innovations is analyzed in the article. Grammatical competence is recognized as a crucial component of foreign language communicative competence. The concept of "English grammatical competence" as defined in scientific research is examined. The opportunities offered by interactive online platforms (Grammar Bytes, 5 Minute English, FluentU, Daily Grammar, and Grammarly) for enhancing students' grammatical skills are analyzed. The advantages and disadvantages of using online resources in the process of forming students' English grammatical competence are identified. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5653 |
Розташовується у зібраннях: | Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених 2025 рік. Випуск 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК 2025!!!!++-140-144.pdf | Інтерактивні онлайн-платформи як засіб формування англомовної граматичної компетентності учнів | 694.33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.