Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5653
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБеседюк, К.-
dc.contributor.authorКочмар, Д. А.-
dc.date.accessioned2025-06-26T09:25:09Z-
dc.date.available2025-06-26T09:25:09Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБеседюк К. Інтерактивні онлайн-платформи як засіб формування англомовної граматичної компетентності учнів / К. Беседюк ; наук. керівник Д. А. Кочмар // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 2. Рівне, 2025. С. 140-144.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5653-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано необхідність пошуку нових підходів до формування англомовної граматичної компетентності учнів в умовах глобалізації, цифровізації та технологічних інновацій. Визначено, що граматична компетентність є важливою складовою іншомовної комунікативної компетентності. Розглянуто визначення поняття «англомовна граматична компетентність» у наукових дослідженнях. Проаналізовано можливості інтерактивних онлайн-платформ (Grammar Bytes, 5 Minute English, FluentU, Daily Grammar та Grammarly) для розвитку граматичних навичок учнів. Виокремлено переваги та недоліки використання онлайн-ресурсів у процесі формування англомовної граматичної компетентності учнів. // The necessity of identifying new approaches to the development of students' English grammatical competence in the context of globalization, digitalization, and technological innovations is analyzed in the article. Grammatical competence is recognized as a crucial component of foreign language communicative competence. The concept of "English grammatical competence" as defined in scientific research is examined. The opportunities offered by interactive online platforms (Grammar Bytes, 5 Minute English, FluentU, Daily Grammar, and Grammarly) for enhancing students' grammatical skills are analyzed. The advantages and disadvantages of using online resources in the process of forming students' English grammatical competence are identified.en_US
dc.publisherЗбірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 2. Рівне, 2025en_US
dc.subjectEnglish grammatical competenceen_US
dc.subjectonline platformsen_US
dc.subjectdigitalization of educationen_US
dc.subjectinteractive learningen_US
dc.subjectdevelopment of grammatical skillsen_US
dc.subjectinnovative approachesen_US
dc.subjectdistance learningen_US
dc.subjectангломовна граматична компетентністьen_US
dc.subjectонлайн-платформиen_US
dc.subjectцифровізація освітиen_US
dc.subjectінтерактивне навчанняen_US
dc.subjectрозвиток граматичних навичокen_US
dc.subjectінноваційні підходиen_US
dc.subjectдистанційне навчанняen_US
dc.titleІНТЕРАКТИВНІ ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВen_US
dc.title.alternativeЗбірник наукових працьen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених 2025 рік. Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК 2025!!!!++-140-144.pdfІнтерактивні онлайн-платформи як засіб формування англомовної граматичної компетентності учнів694.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.