Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5662
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШведюк, А.-
dc.contributor.authorЯцюрик, А. О.-
dc.date.accessioned2025-06-26T10:51:41Z-
dc.date.available2025-06-26T10:51:41Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationШведюк А. Психологічна роль гри у корекції емоційних порушень першокласників / А. Шведюк ; наук. керівник А. О. Яцюрик // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 2. Рівне, 2025. С. 64-68.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5662-
dc.description.abstractУ статті досліджено психологічну роль гри у корекції емоційних порушень першокласників. У теоретичній частині розглянуто поняття гри як психологічного феномена, її вплив на емоційний розвиток молодших школярів та особливості емоційних порушень у першокласників. У емпіричній частині проаналізовано результати дослідження, що проводилося із залученням батьків і дітей, а також описано ефективність використання ігрових методик у корекції емоційних порушень. Робота пропонує практичні рекомендації щодо застосування гри для зниження рівня тривожності, розвитку емоційної стійкості та адаптації дітей до шкільного середовища. // This paper explores the psychological role of play in correcting emotional disorders in first-grade students. The theoretical part examines the concept of play as a psychological phenomenon, its impact on the emotional development of younger schoolchildren, and the specific features of emotional disorders in first graders. The empirical part analyzes the research findings obtained from the participation of parents and children and highlights the effectiveness of play-based techniques in addressing emotional disorders. The study provides practical recommendations for using play to reduce anxiety levels, enhance emotional resilience, and support children's adaptation to the school environment.en_US
dc.publisherЗбірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 2. Рівне, 2025en_US
dc.subjectграen_US
dc.subjectпсихологіяen_US
dc.subjectемоційний розвитокen_US
dc.subjectемоційні порушенняen_US
dc.subjectпершокласникиen_US
dc.subjectігрові методикиen_US
dc.subjectадаптаціяen_US
dc.subjectемоційна стійкістьen_US
dc.subjectplayen_US
dc.subjectpsychologyen_US
dc.subjectemotional developmenten_US
dc.subjectemotional disordersen_US
dc.subjectfirst gradersen_US
dc.subjectplay-based techniquesen_US
dc.subjectadaptationen_US
dc.subjectemotional resilienceen_US
dc.titleПСИХОЛОГІЧНА РОЛЬ ГРИ У КОРЕКЦІЇ ЕМОЦІЙНИХ ПОРУШЕНЬ ПЕРШОКЛАСНИКІВen_US
dc.title.alternativeЗбірник наукових працьen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених 2025 рік. Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК 2025!!!!++-64-68.pdfПсихологічна роль гри у корекції емоційних порушень першокласників689.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.