Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5664
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХаідбаєв, О.-
dc.contributor.authorТерновик, Н. А.-
dc.date.accessioned2025-06-26T10:58:05Z-
dc.date.available2025-06-26T10:58:05Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationХаідбаєв О. Вплив самооцінки підлітка на успішність навчальної діяльності / О. Хаідбаєв ; наук. керівник Н. А. Терновик // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 2. Рівне, 2025. С. 54-58.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5664-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано психологічні аспекти формування самооцінки в підлітковому віці та її вплив на успішність навчальної діяльності. Підкреслено, що позитивна самооцінка виступає важливим чинником соціальної адаптації, академічної мотивації та психологічного благополуччя підлітків. Описано вплив емоційного стану, міжособистісної взаємодії, саморефлексії та соціального порівняння на розвиток самооцінки. Висвітлено взаємозв’язок між рівнем самооцінки та навчальними досягненнями: учні з високою самооцінкою демонструють кращу здатність до подолання труднощів, більшу мотивацію до навчання та стійкість у досягненні цілей. Навпаки, низька самооцінка може зумовлювати тривожність, зниження пізнавальної активності та труднощі в соціальній адаптації. У підлітковому віці формування самооцінки є ключовим етапом становлення особистості, що вимагає уваги з боку педагогів, психологів і батьків. // The article analyzes the psychological aspects of self-esteem formation during adolescence and its impact on academic performance. It is emphasized that positive self-esteem is a crucial factor in social adaptation, academic motivation, and psychological well-being of adolescents. The paper discusses the role of emotional state, interpersonal interaction, self-reflection, and social comparison in the development of self-esteem. A correlation between self-esteem levels and academic success is highlighted: students with high self-esteem demonstrate better resilience, motivation to learn, and goal achievement. Conversely, low self-esteem is associated with increased anxiety, reduced cognitive engagement, and difficulties in social integration. During adolescence, self-esteem formation is a key stage in personality development, requiring attention from educators, psychologists, and parents.en_US
dc.publisherЗбірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 2. Рівне, 2025en_US
dc.subjectself-esteemen_US
dc.subjectadolescenceen_US
dc.subjectacademic successen_US
dc.subjectpsychological adaptationen_US
dc.subjectsocial interactionen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectсамооцінкаen_US
dc.subjectпідлітковий вікen_US
dc.subjectуспішність навчанняen_US
dc.subjectпсихологічна адаптаціяen_US
dc.subjectсоціальна взаємодіяen_US
dc.subjectмотиваціяen_US
dc.titleВПЛИВ САМООЦІНКИ ПІДЛІТКА НА УСПІШНІСТЬ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІen_US
dc.title.alternativeЗбірник наукових працьen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених 2025 рік. Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК 2025!!!!++-54-58.pdfВплив самооцінки підлітка на успішність навчальної діяльності706.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.