Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5666
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пажина, В. | - |
dc.contributor.author | Терновик, Н. А. | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-26T11:09:30Z | - |
dc.date.available | 2025-06-26T11:09:30Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Пажина В. Психологічні чинники підвищення життєстійкості вчителів в період воєнного стану / В. Пажина ; наук. керівник Н. А. Терновик // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 2. Рівне, 2025. С. 45-49. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5666 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено психологічні чинники формування та підвищення життєстійкості вчителів в умовах воєнного стану. Обґрунтовано актуальність проблеми з огляду на соціальну значущість педагогічної професії та високий рівень стресогенних впливів, які зазнають педагоги в кризових умовах. Висвітлено поняття «життєстійкість» як полікомпонентну конструкцію, що охоплює особистісні ресурси для подолання труднощів, збереження психічного здоров’я та ефективного функціонування. Проаналізовано наукові підходи до визначення життєстійкості, її структури, механізмів формування й професійної детермінації. Звернено увагу на складнощі педагогічної праці, що обумовлюють необхідність розвитку психологічної стійкості, зокрема в період збройного конфлікту. Визначено основні психологічні ресурси, що сприяють збереженню професійної ефективності вчителів, попередженню професійного вигорання та психоемоційної дестабілізації. // The article examines the psychological factors that contribute to the development and enhancement of teachers’ hardiness under martial law conditions. The relevance of the issue is substantiated in light of the social significance of the teaching profession and the high level of stressors educators face during crises. The concept of “hardiness” is presented as a multicomponent construct encompassing personal resources for overcoming difficulties, maintaining mental health, and ensuring professional effectiveness. Various scientific approaches to the structure, mechanisms, and professional determinants of hardiness are analyzed. Emphasis is placed on the complexity of teaching work, which necessitates the development of psychological resilience, particularly in wartime. Key psychological resources that support professional sustainability, prevent burnout, and stabilize emotional well-being are outlined. | en_US |
dc.publisher | Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 2. Рівне, 2025 | en_US |
dc.subject | hardiness | en_US |
dc.subject | teacher | en_US |
dc.subject | psychological factors | en_US |
dc.subject | professional activity | en_US |
dc.subject | martial law | en_US |
dc.subject | mental health | en_US |
dc.subject | burnout | en_US |
dc.subject | життєстійкість | en_US |
dc.subject | вчитель | en_US |
dc.subject | психологічні чинники | en_US |
dc.subject | професійна діяльність | en_US |
dc.subject | воєнний стан | en_US |
dc.subject | психічне здоров’я | en_US |
dc.subject | професійне вигорання | en_US |
dc.title | ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ПІДВИЩЕННЯ ЖИТТЄСТІЙКОСТІ ВЧИТЕЛІВ В ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник наукових праць | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених 2025 рік. Випуск 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК 2025!!!!++-45-49.pdf | Психологічні чинники підвищення життєстійкості вчителів в період воєнного стану | 691.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.