Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5667
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельник, Ю.-
dc.contributor.authorЯцюрик, А. О.-
dc.date.accessioned2025-06-26T11:14:18Z-
dc.date.available2025-06-26T11:14:18Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМельник Ю. Розвиток саногенного мислення в підлітковому та юнацькому віці / Ю. Мельник ; наук. керівник А. О. Яцюрик // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 2. Рівне, 2025. С. 41-44.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5667-
dc.description.abstractСучасна психологічна наука доводить наявність зв’язку між і станом здоров’я та способом мислення людини. Концепція саногенного мислення заснована на тезі про переважання когнітивних оцінок над емоціями, в силу чого студент може використовувати свої думки, щоб впливати на почуття, і, змінюючи когнітивні оцінки, набути навичок конструктивних способів реагування на ці події. У дослідженні розроблено модель формування саногенного мислення студентської молоді; емпірично обґрунтовано відмінності у психологічному профілі студента із саногенним та патогенним мисленням. // The modern psychological science proves the connection between the state of health and the way of human thinking. The concept of the sanogenic thinking is based on the thesis of the predominance of cognitive assessments over emotions, which allows a student to use their thoughts to influence feelings and, by changing cognitive assessments, to acquire the skills of constructive ways of responding to these events. In the research the following conclusions are presented: the model of formation of the sanogenic thinking of student youth is developed; the differences in the psychological profile of a student with the sanogenic and pathogenic thinking are empirically substantiated; a training program for the formation of sanogenic thinking of students is proposed and approved; the criteria for the formation of sanogenic thinking are substantiated.en_US
dc.publisherЗбірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 2. Рівне, 2025en_US
dc.subjectсаногенне мисленняen_US
dc.subjectпатогенне мисленняen_US
dc.subjectнеадаптивні когніціїen_US
dc.subjectавтоматичні думкиen_US
dc.subjectоздоровленняen_US
dc.subjectемоціїen_US
dc.subjectрефлексивністьen_US
dc.subjectсамовладанняen_US
dc.subjectpathogenic thinkingen_US
dc.subjectsanogenic thinkingen_US
dc.subjectnonadaptive cognitionen_US
dc.subjectautomatic thoughtsen_US
dc.subjecthealingen_US
dc.subjectemotionsen_US
dc.subjectreflexivityen_US
dc.subjectself-controlen_US
dc.titleРОЗВИТОК САНОГЕННОГО МИСЛЕННЯ В ПІДЛІТКОВОМУ ТА ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІen_US
dc.title.alternativeЗбірник наукових працьen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених 2025 рік. Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК 2025!!!!++-41-44.pdfРозвиток саногенного мислення в підлітковому та юнацькому віці688.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.