Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5669
Title: | ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ НЕЙРОПСИХОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ У КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНІЙ РОБОТІ ПСИХОЛОГА ЗДО |
Other Titles: | Збірник наукових праць |
Authors: | Колєватова, Г. Мороз, О. І. |
Keywords: | neuropsychological approach correction and development work brain correction preschool нейропсихологічний підхід корекційно-розвивальна робота мозок корекція заклад дошкільної освіти |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 2. Рівне, 2025 |
Citation: | Колєватова Г. Особливості впровадження нейропсихологічного підходу у корекційно-розвивальній роботі психолога ЗДО / Г. Колєватова ; наук. керівник О. І. Мороз // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 2. Рівне, 2025. С. 27-34. |
Abstract: | На основі теоретичного аналізу автором обґрунтовано взаємозв’язок головного мозку і психічних процесів, а також необхідність злагодженої взаємодії усіх структур мозку. Проведено нейропсихологічне дослідження рівня сформованості вищих психічних функцій. Автором розроблено корекційно-розвивальну програму для дітей дошкільного віку, яка, окрім всебічного розвитку пізнавальних процесів, охоплює корекцію мозкових дисфункцій. Підтверджено переваги стратегії впровадження нейропсихологічного підходу у практичну роботу психолога закладу дошкільної освіти. Доведено, що завдяки пластичності дитячої психіки і мозку, систематичне виконання нейропсихологічних вправ ефективно впливає на формування довільної уваги, самоконтролю, покращує пам’ять, сприяє подоланню мовленнєвих порушень. // Based on theoretical analysis, the author substantiated the existence of a relationship between the brain and mental processes as well as the need for keeping a coordinated interaction between all brain structures. The neuropsychological research of the level of formation of higher mental functions was carried out. The author has developed the corrective-developing program for preschool children, which, in addition to the full development of cognitive processes, includes correction of brain dysfunctions. It has been confirmed the advantages of the neuropsychological approach implementation strategy in a preschool psychologist practical activities. It has been proved that due to plasticity the child's psyche and brain, the systematic performing of neuropsychological exercises affects the formation of voluntary attention, self-control, improves memory, helps to solve speech difficulty. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5669 |
Appears in Collections: | Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених 2025 рік. Випуск 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК 2025!!!!++-27-34.pdf | Особливості впровадження нейропсихологічного підходу у корекційно-розвивальній роботі психолога ЗДО | 727.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.