Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5669
Назва: | ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ НЕЙРОПСИХОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ У КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНІЙ РОБОТІ ПСИХОЛОГА ЗДО |
Інші назви: | Збірник наукових праць |
Автори: | Колєватова, Г. Мороз, О. І. |
Ключові слова: | neuropsychological approach correction and development work brain correction preschool нейропсихологічний підхід корекційно-розвивальна робота мозок корекція заклад дошкільної освіти |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 2. Рівне, 2025 |
Бібліографічний опис: | Колєватова Г. Особливості впровадження нейропсихологічного підходу у корекційно-розвивальній роботі психолога ЗДО / Г. Колєватова ; наук. керівник О. І. Мороз // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 2. Рівне, 2025. С. 27-34. |
Короткий огляд (реферат): | На основі теоретичного аналізу автором обґрунтовано взаємозв’язок головного мозку і психічних процесів, а також необхідність злагодженої взаємодії усіх структур мозку. Проведено нейропсихологічне дослідження рівня сформованості вищих психічних функцій. Автором розроблено корекційно-розвивальну програму для дітей дошкільного віку, яка, окрім всебічного розвитку пізнавальних процесів, охоплює корекцію мозкових дисфункцій. Підтверджено переваги стратегії впровадження нейропсихологічного підходу у практичну роботу психолога закладу дошкільної освіти. Доведено, що завдяки пластичності дитячої психіки і мозку, систематичне виконання нейропсихологічних вправ ефективно впливає на формування довільної уваги, самоконтролю, покращує пам’ять, сприяє подоланню мовленнєвих порушень. // Based on theoretical analysis, the author substantiated the existence of a relationship between the brain and mental processes as well as the need for keeping a coordinated interaction between all brain structures. The neuropsychological research of the level of formation of higher mental functions was carried out. The author has developed the corrective-developing program for preschool children, which, in addition to the full development of cognitive processes, includes correction of brain dysfunctions. It has been confirmed the advantages of the neuropsychological approach implementation strategy in a preschool psychologist practical activities. It has been proved that due to plasticity the child's psyche and brain, the systematic performing of neuropsychological exercises affects the formation of voluntary attention, self-control, improves memory, helps to solve speech difficulty. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5669 |
Розташовується у зібраннях: | Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених 2025 рік. Випуск 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК 2025!!!!++-27-34.pdf | Особливості впровадження нейропсихологічного підходу у корекційно-розвивальній роботі психолога ЗДО | 727.17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.