Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5669
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолєватова, Г.-
dc.contributor.authorМороз, О. І.-
dc.date.accessioned2025-06-26T11:22:28Z-
dc.date.available2025-06-26T11:22:28Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКолєватова Г. Особливості впровадження нейропсихологічного підходу у корекційно-розвивальній роботі психолога ЗДО / Г. Колєватова ; наук. керівник О. І. Мороз // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 2. Рівне, 2025. С. 27-34.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5669-
dc.description.abstractНа основі теоретичного аналізу автором обґрунтовано взаємозв’язок головного мозку і психічних процесів, а також необхідність злагодженої взаємодії усіх структур мозку. Проведено нейропсихологічне дослідження рівня сформованості вищих психічних функцій. Автором розроблено корекційно-розвивальну програму для дітей дошкільного віку, яка, окрім всебічного розвитку пізнавальних процесів, охоплює корекцію мозкових дисфункцій. Підтверджено переваги стратегії впровадження нейропсихологічного підходу у практичну роботу психолога закладу дошкільної освіти. Доведено, що завдяки пластичності дитячої психіки і мозку, систематичне виконання нейропсихологічних вправ ефективно впливає на формування довільної уваги, самоконтролю, покращує пам’ять, сприяє подоланню мовленнєвих порушень. // Based on theoretical analysis, the author substantiated the existence of a relationship between the brain and mental processes as well as the need for keeping a coordinated interaction between all brain structures. The neuropsychological research of the level of formation of higher mental functions was carried out. The author has developed the corrective-developing program for preschool children, which, in addition to the full development of cognitive processes, includes correction of brain dysfunctions. It has been confirmed the advantages of the neuropsychological approach implementation strategy in a preschool psychologist practical activities. It has been proved that due to plasticity the child's psyche and brain, the systematic performing of neuropsychological exercises affects the formation of voluntary attention, self-control, improves memory, helps to solve speech difficulty.en_US
dc.publisherЗбірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 2. Рівне, 2025en_US
dc.subjectneuropsychological approachen_US
dc.subjectcorrection and development worken_US
dc.subjectbrainen_US
dc.subjectcorrectionen_US
dc.subjectpreschoolen_US
dc.subjectнейропсихологічний підхідen_US
dc.subjectкорекційно-розвивальна роботаen_US
dc.subjectмозокen_US
dc.subjectкорекціяen_US
dc.subjectзаклад дошкільної освітиen_US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ НЕЙРОПСИХОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ У КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНІЙ РОБОТІ ПСИХОЛОГА ЗДОen_US
dc.title.alternativeЗбірник наукових працьen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених 2025 рік. Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК 2025!!!!++-27-34.pdfОсобливості впровадження нейропсихологічного підходу у корекційно-розвивальній роботі психолога ЗДО727.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.