Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5670
Назва: | ВПЛИВ ВІЙНИ НА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА |
Інші назви: | Збірник наукових праць |
Автори: | Кирильчук, Ю. Терновик, Н. А. |
Ключові слова: | Psycho-emotional state Primary school child stress resilience psychological trauma war anxiety personality development психоемоційний стан молодший школяр стресостійкість психологічна травма війна тривожність особистісний розвиток |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 2. Рівне, 2025 |
Бібліографічний опис: | Кирильчук Ю. Вплив війни на розвиток особистості молодшого школяра / Ю. Кирильчук ; наук. керівник Н. А. Терновик // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 2. Рівне, 2025. С. 22-26. |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено теоретико-емпіричний аналіз впливу воєнного конфлікту на психоемоційний стан і особистісний розвиток дітей молодшого шкільного віку. Визначено основні чинники психотравматичного впливу, зокрема несподівані та довготривалі стресові події, які призводять до формування тривожних розладів, ПТСР, депресивних та поведінкових деформацій. Розглянуто психологічні та соціальні аспекти реагування дитини на втрату, розлуку з близькими, вимушене переселення та насильство. Акцент зроблено на ролі індивідуально-психологічних особливостей у формуванні емоційних реакцій. Окреслено специфіку тривожної поведінки молодших школярів та підкреслено важливість формування стресостійкості як передумови успішної адаптації до кризових умов. Дослідження спрямоване на поглиблення розуміння динаміки особистісного розвитку в умовах війни та визначення ефективних психологічних і педагогічних стратегій підтримки. // The article presents a theoretical and empirical analysis of the impact of war on the psycho-emotional state and personality development of primary school children. It identifies key trauma-inducing factors, including unexpected and long-term stressors that contribute to the emergence of anxiety disorders, PTSD, depression, and behavioral disruptions. The paper examines both psychological and social reactions of children to loss, separation from relatives, forced displacement, and violence. Special attention is paid to the role of individual psychological traits in shaping emotional responses. The specific features of anxiety in younger school-age children are outlined, and the importance of developing stress resilience as a condition for successful adaptation to crisis environments is emphasized. The research aims to deepen understanding of personality development under war conditions and determine effective psychological and pedagogical support strategies. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5670 |
Розташовується у зібраннях: | Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених 2025 рік. Випуск 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК 2025!!!!++-22-26.pdf | Вплив війни на розвиток особистості молодшого школяра | 692.1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.