Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5670
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКирильчук, Ю.-
dc.contributor.authorТерновик, Н. А.-
dc.date.accessioned2025-06-26T11:26:26Z-
dc.date.available2025-06-26T11:26:26Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКирильчук Ю. Вплив війни на розвиток особистості молодшого школяра / Ю. Кирильчук ; наук. керівник Н. А. Терновик // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 2. Рівне, 2025. С. 22-26.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5670-
dc.description.abstractУ статті здійснено теоретико-емпіричний аналіз впливу воєнного конфлікту на психоемоційний стан і особистісний розвиток дітей молодшого шкільного віку. Визначено основні чинники психотравматичного впливу, зокрема несподівані та довготривалі стресові події, які призводять до формування тривожних розладів, ПТСР, депресивних та поведінкових деформацій. Розглянуто психологічні та соціальні аспекти реагування дитини на втрату, розлуку з близькими, вимушене переселення та насильство. Акцент зроблено на ролі індивідуально-психологічних особливостей у формуванні емоційних реакцій. Окреслено специфіку тривожної поведінки молодших школярів та підкреслено важливість формування стресостійкості як передумови успішної адаптації до кризових умов. Дослідження спрямоване на поглиблення розуміння динаміки особистісного розвитку в умовах війни та визначення ефективних психологічних і педагогічних стратегій підтримки. // The article presents a theoretical and empirical analysis of the impact of war on the psycho-emotional state and personality development of primary school children. It identifies key trauma-inducing factors, including unexpected and long-term stressors that contribute to the emergence of anxiety disorders, PTSD, depression, and behavioral disruptions. The paper examines both psychological and social reactions of children to loss, separation from relatives, forced displacement, and violence. Special attention is paid to the role of individual psychological traits in shaping emotional responses. The specific features of anxiety in younger school-age children are outlined, and the importance of developing stress resilience as a condition for successful adaptation to crisis environments is emphasized. The research aims to deepen understanding of personality development under war conditions and determine effective psychological and pedagogical support strategies.en_US
dc.publisherЗбірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 2. Рівне, 2025en_US
dc.subjectPsycho-emotional stateen_US
dc.subjectPrimary school childen_US
dc.subjectstress resilienceen_US
dc.subjectpsychological traumaen_US
dc.subjectwaren_US
dc.subjectanxietyen_US
dc.subjectpersonality developmenten_US
dc.subjectпсихоемоційний станen_US
dc.subjectмолодший школярen_US
dc.subjectстресостійкістьen_US
dc.subjectпсихологічна травмаen_US
dc.subjectвійнаen_US
dc.subjectтривожністьen_US
dc.subjectособистісний розвитокen_US
dc.titleВПЛИВ ВІЙНИ НА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРАen_US
dc.title.alternativeЗбірник наукових працьen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених 2025 рік. Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК 2025!!!!++-22-26.pdfВплив війни на розвиток особистості молодшого школяра692.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.