Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5677
Title: | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ГУМАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ ТА ВНЗ. БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС В УКРАЇНІ ТА ЄВРОПІ: ДОСВІД, ПРОБЛЕМИ, ПЕРСПЕКТИВА. Випуск VIII |
Other Titles: | Збірник наукових праць |
Authors: | Дем’янчук, А. С. Тадєєв, П. О. Пелех, Ю. В. Будзовський, К. Євтух, М. Б. Лісова, С. В. Джунь, Й. В. Ярмарченко, М. Д. Сідоров, А. В. Поташнюк, Р. З. Грицай, Н. Б. |
Keywords: | економіка технологія інформаційні технології інновації педагогіка психологія |
Issue Date: | 2008 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Болонський процес в Україні та Європі: досвід, проблеми, перспектива : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелех та ін. ; відп. за вип. Н. Б. Грицай ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне, МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2008. Вип VIII. 378 с. |
Abstract: | У збірнику вміщено наукові праці вітчизняних та зарубіжних учених сто- совно проблем впровадження основних положень Болонської декларації у навчальний процес ВНЗ України та країн ЄС. Охарактеризовано пріоритетні шляхи підвищення ефективності в питаннях контролю за якістю освіти в межах гуманітарної освітньої парадигми. Визначено місце і роль у педагогічній системі освіти понять «компетентнісний підхід», «особистісно орієнтоване навчання», що набувають нових якісних ознак у контексті вимог Болонського процесу. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5677 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VIII |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2008. вип. 8.pdf | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ, 2008. Вип. 8 | 2.78 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.