Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5677
Title: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ГУМАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ ТА ВНЗ. БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС В УКРАЇНІ ТА ЄВРОПІ: ДОСВІД, ПРОБЛЕМИ, ПЕРСПЕКТИВА. Випуск VIII
Other Titles: Збірник наукових праць
Authors: Дем’янчук, А. С.
Тадєєв, П. О.
Пелех, Ю. В.
Будзовський, К.
Євтух, М. Б.
Лісова, С. В.
Джунь, Й. В.
Ярмарченко, М. Д.
Сідоров, А. В.
Поташнюк, Р. З.
Грицай, Н. Б.
Keywords: економіка
технологія
інформаційні технології
інновації
педагогіка
психологія
Issue Date: 2008
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Болонський процес в Україні та Європі: досвід, проблеми, перспектива : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелех та ін. ; відп. за вип. Н. Б. Грицай ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне, МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2008. Вип VIII. 378 с.
Abstract: У збірнику вміщено наукові праці вітчизняних та зарубіжних учених сто- совно проблем впровадження основних положень Болонської декларації у навчальний процес ВНЗ України та країн ЄС. Охарактеризовано пріоритетні шляхи підвищення ефективності в питаннях контролю за якістю освіти в межах гуманітарної освітньої парадигми. Визначено місце і роль у педагогічній системі освіти понять «компетентнісний підхід», «особистісно орієнтоване навчання», що набувають нових якісних ознак у контексті вимог Болонського процесу.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5677
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VIII

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2008. вип. 8.pdfПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ, 2008. Вип. 82.78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.