Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5677
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДем’янчук, А. С.-
dc.contributor.authorТадєєв, П. О.-
dc.contributor.authorПелех, Ю. В.-
dc.contributor.authorБудзовський, К.-
dc.contributor.authorЄвтух, М. Б.-
dc.contributor.authorЛісова, С. В.-
dc.contributor.authorДжунь, Й. В.-
dc.contributor.authorЯрмарченко, М. Д.-
dc.contributor.authorСідоров, А. В.-
dc.contributor.authorПоташнюк, Р. З.-
dc.contributor.authorГрицай, Н. Б.-
dc.date.accessioned2025-06-26T12:31:29Z-
dc.date.available2025-06-26T12:31:29Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Болонський процес в Україні та Європі: досвід, проблеми, перспектива : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелех та ін. ; відп. за вип. Н. Б. Грицай ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне, МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2008. Вип VIII. 378 с.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5677-
dc.description.abstractУ збірнику вміщено наукові праці вітчизняних та зарубіжних учених сто- совно проблем впровадження основних положень Болонської декларації у навчальний процес ВНЗ України та країн ЄС. Охарактеризовано пріоритетні шляхи підвищення ефективності в питаннях контролю за якістю освіти в межах гуманітарної освітньої парадигми. Визначено місце і роль у педагогічній системі освіти понять «компетентнісний підхід», «особистісно орієнтоване навчання», що набувають нових якісних ознак у контексті вимог Болонського процесу.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectекономікаen_US
dc.subjectтехнологіяen_US
dc.subjectінформаційні технологіїen_US
dc.subjectінноваціїen_US
dc.subjectпедагогікаen_US
dc.subjectпсихологіяen_US
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ГУМАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ ТА ВНЗ. БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС В УКРАЇНІ ТА ЄВРОПІ: ДОСВІД, ПРОБЛЕМИ, ПЕРСПЕКТИВА. Випуск VIIIen_US
dc.title.alternativeЗбірник наукових працьen_US
dc.typeBooken_US
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VIII

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2008. вип. 8.pdfПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ, 2008. Вип. 82.78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.