Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5681
Назва: | КОМПЛЕКСНА АУДИТИВНА НАОЧНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ |
Інші назви: | Збірник тез доповідей учасників всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 15 травня 2025 р.) |
Автори: | Мелещук, С. Будз, І. |
Ключові слова: | європейський освітній простір урок англійської мови іноземна мова школа лексична компетентність аудитивна наочность використання лексики лексична компетентність школярів |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Актуальні проблеми сучасної філології та лінгводидактики : збірник тез доповідей учасників всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 15 травня 2025 р.) / упор. А. А. Смерчко, Д. А. Кочмар. Міжнар. економ-гуманітар. у-т імені академіка Степана Дем’янчука. Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025. |
Бібліографічний опис: | Мелещук С. Комплексна аудитивна наочність як засіб формування лексичної компетентності учнів основної школи на уроках англійської мови / С. Мелещук ; наук. керівник І. Будз // Актуальні проблеми сучасної філології та лінгводидактики : збірник тез доповідей учасників всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 15 травня 2025 р.) / упор. А. А. Смерчко, Д. А. Кочмар. Міжнар. економ-гуманітар. у-т імені академіка Степана Дем’янчука. Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025. С. 147-150. |
Короткий огляд (реферат): | В умовах інтеграції України в європейський освітній простір особливої ваги набуває ефективне навчання іноземних мов у школі. Одним із головних завдань шкільного курсу англійської мови є формування лексичної компетентності як складової комунікативної компетентності, що передбачає не лише засвоєння лексичних одиниць, а й уміння використовувати їх у контексті. У цьому контексті важливу роль відіграє використання комплексної аудитивної наочності, яка поєднує візуальні та слухові засоби для стимулювання сприйняття, запам’ятовування й активного використання лексики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5681 |
Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ФІЛОЛОГІЇ ТА ЛІНГВОДИДАКТИКИ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_2025_«АКТУАЛЬНІ_ПРОБЛЕМИ_СУЧАСНОЇ_ФІЛОЛОГІЇ_ТА_ЛІНГВОДИДАКТИКИ»-147-150.pdf | Комплексна аудитивна наочність як засіб формування лексичної компетентності учнів основної школи на уроках англійської мови | 585.22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.