Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5686
Назва: | СТРАТЕГІЇ МОДЕЛЮВАННЯ ДИСКУРСУ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ |
Інші назви: | Збірник тез доповідей учасників всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 15 травня 2025 р.) |
Автори: | Гіль, Ю. Кардаш, Л. |
Ключові слова: | освітня парадигма дискурс формування професійної ідентичності моделювання дискурсу наративна стратегія інтерактивна стратегія рефлексивна стратегія |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Актуальні проблеми сучасної філології та лінгводидактики : збірник тез доповідей учасників всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 15 травня 2025 р.) / упор. А. А. Смерчко, Д. А. Кочмар. Міжнар. економ-гуманітар. у-т імені академіка Степана Дем’янчука. Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025. |
Бібліографічний опис: | Гіль Ю. Стратегії моделювання дискурсу у процесі формування професійної ідентичності старшокласників / Ю. Гіль ; наук. кеоівник Л. Кардаш // Актуальні проблеми сучасної філології та лінгводидактики : збірник тез доповідей учасників всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 15 травня 2025 р.) / упор. А. А. Смерчко, Д. А. Кочмар. Міжнар. економ-гуманітар. у-т імені академіка Степана Дем’янчука. Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025. С. 125-127. |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна освітня парадигма все більше акцентує увагу на особистісно орієнтованому підході, який передбачає не лише засвоєння знань, але й активне конструювання власного «Я» в освітньому середовищі. Одним із ключових напрямів цього процесу є формування професійної ідентичності – складного, динамічного феномена, що передбачає усвідомлення особистістю свого майбутнього місця у професійному світі. В умовах швидких змін на ринку праці, зростання вимог до комунікативної компетентності та необхідності гнучкої самопрезентації особливої актуальності набуває дослідження дискурсивних стратегій як інструментів формування цієї ідентичності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5686 |
Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ФІЛОЛОГІЇ ТА ЛІНГВОДИДАКТИКИ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_2025_«АКТУАЛЬНІ_ПРОБЛЕМИ_СУЧАСНОЇ_ФІЛОЛОГІЇ_ТА_ЛІНГВОДИДАКТИКИ»-125-127.pdf | Стратегії моделювання дискурсу у процесі формування професійної ідентичності старшокласників | 580.64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.