Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5686
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гіль, Ю. | - |
dc.contributor.author | Кардаш, Л. | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-27T12:41:27Z | - |
dc.date.available | 2025-06-27T12:41:27Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Гіль Ю. Стратегії моделювання дискурсу у процесі формування професійної ідентичності старшокласників / Ю. Гіль ; наук. кеоівник Л. Кардаш // Актуальні проблеми сучасної філології та лінгводидактики : збірник тез доповідей учасників всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 15 травня 2025 р.) / упор. А. А. Смерчко, Д. А. Кочмар. Міжнар. економ-гуманітар. у-т імені академіка Степана Дем’янчука. Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025. С. 125-127. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5686 | - |
dc.description.abstract | Сучасна освітня парадигма все більше акцентує увагу на особистісно орієнтованому підході, який передбачає не лише засвоєння знань, але й активне конструювання власного «Я» в освітньому середовищі. Одним із ключових напрямів цього процесу є формування професійної ідентичності – складного, динамічного феномена, що передбачає усвідомлення особистістю свого майбутнього місця у професійному світі. В умовах швидких змін на ринку праці, зростання вимог до комунікативної компетентності та необхідності гнучкої самопрезентації особливої актуальності набуває дослідження дискурсивних стратегій як інструментів формування цієї ідентичності. | en_US |
dc.publisher | Актуальні проблеми сучасної філології та лінгводидактики : збірник тез доповідей учасників всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 15 травня 2025 р.) / упор. А. А. Смерчко, Д. А. Кочмар. Міжнар. економ-гуманітар. у-т імені академіка Степана Дем’янчука. Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025. | en_US |
dc.subject | освітня парадигма | en_US |
dc.subject | дискурс | en_US |
dc.subject | формування професійної ідентичності | en_US |
dc.subject | моделювання дискурсу | en_US |
dc.subject | наративна стратегія | en_US |
dc.subject | інтерактивна стратегія | en_US |
dc.subject | рефлексивна стратегія | en_US |
dc.title | СТРАТЕГІЇ МОДЕЛЮВАННЯ ДИСКУРСУ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез доповідей учасників всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 15 травня 2025 р.) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ФІЛОЛОГІЇ ТА ЛІНГВОДИДАКТИКИ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_2025_«АКТУАЛЬНІ_ПРОБЛЕМИ_СУЧАСНОЇ_ФІЛОЛОГІЇ_ТА_ЛІНГВОДИДАКТИКИ»-125-127.pdf | Стратегії моделювання дискурсу у процесі формування професійної ідентичності старшокласників | 580.64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.