Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5693
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБоярський, М.-
dc.contributor.authorКулик, О.-
dc.date.accessioned2025-06-30T06:44:46Z-
dc.date.available2025-06-30T06:44:46Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБоярський М. Психолого-педагогічні передумови формування цифрової компетентності учнів 5-6 класів під час навчання лексикології / М. Боярський ; наук. керівник О. Кулик // Актуальні проблеми сучасної філології та лінгводидактики : збірник тез доповідей учасників всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 15 травня 2025 р.) / упор. А. А. Смерчко, Д. А. Кочмар. Міжнар. економ-гуманітар. у-т імені академіка Степана Дем’янчука. Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025. С. 100-102.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5693-
dc.description.abstractУ контексті сучасних освітніх трансформацій цифрова компетентність визначається як один з ключових складників успішної соціалізації та професійної реалізації особистості. Особливої актуальності вона набуває у процесі навчання здобувачів освіти середньої ланки – учнів 5–6 класів, які перебувають у критичному періоді переходу від молодшого шкільного віку до підліткового. Формування цифрової компетентності в цьому віці має базуватись на врахуванні вікових психологічних особливостей і специфіки навчального предмета. У межах навчання лексикології як розділу української мови виникає широке поле для інтеграції цифрових технологій із розвитком мовної особистості школяра, адже «У процесі навчання учень має сформувати для себе розуміння мови не як абстрактної складної системи, а як універсального засобу пізнання, порозуміння. Таким чином мову учні сприймають не як складну абстрактну систему з лабіринтами правил і винятків, а як засіб пізнання світу й утвердження себе у цьому світі».en_US
dc.publisherАктуальні проблеми сучасної філології та лінгводидактики : збірник тез доповідей учасників всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 15 травня 2025 р.) / упор. А. А. Смерчко, Д. А. Кочмар. Міжнар. економ-гуманітар. у-т імені академіка Степана Дем’янчука. Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025.en_US
dc.subjectцифрова компетентністьen_US
dc.subjectучні 5–6 класівen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectпідліткиen_US
dc.subjectмовна особистістьen_US
dc.subjectкогнітивний розвитокen_US
dc.subjectлексикологіяen_US
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5-6 КЛАСІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ЛЕКСИКОЛОГІЇen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез доповідей учасників всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 15 травня 2025 р.)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ФІЛОЛОГІЇ ТА ЛІНГВОДИДАКТИКИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК_2025_«АКТУАЛЬНІ_ПРОБЛЕМИ_СУЧАСНОЇ_ФІЛОЛОГІЇ_ТА_ЛІНГВОДИДАКТИКИ»-100-102.pdfПсихолого-педагогічні передумови формування цифрової компетентності учнів 5-6 класів під час навчання лексикології582.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.