Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5696
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСамардак, О.-
dc.contributor.authorГорун, О.-
dc.date.accessioned2025-06-30T07:29:17Z-
dc.date.available2025-06-30T07:29:17Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСамардак О. Лексико-семантичний аналіз засобів виразності англомовних рекламних слоганів / О. Самардак ; наук. керівник О. Горун // Актуальні проблеми сучасної філології та лінгводидактики : збірник тез доповідей учасників всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 15 травня 2025 р.) / упор. А. А. Смерчко, Д. А. Кочмар. Міжнар. економ-гуманітар. у-т імені академіка Степана Дем’янчука. Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025. С. 91-93.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5696-
dc.description.abstractАнгломовні рекламні слогани займають важливе місце у сучасному маркетинговому просторі, адже саме вони допомагають брендам створювати впізнаваний образ і встановлювати емоційний контакт із цільовою аудиторією. Завдяки лаконічній та яскравій формі слогани доносять головну ідею бренду та сприяють тому, щоб вона залишалася у пам’яті надовго. Ефективність таких слоганів значною мірою визначається використанням різноманітних лексико-семантичних засобів виразності, які роблять їх більш привабливими та впливовими. Метою дослідження є аналіз лексико-семантичних засобів виразності в англомовних рекламних слоганах, визначення їхніх особливостей, функцій та впливу на споживача. Об’єктом дослідження стали англомовні рекламні слогани, а предметом – засоби виразності, що застосовуються для їхнього створення. У процесі роботи було поставлено такі завдання: вивчити характерні риси англомовних рекламних слоганів; проаналізувати лексико-семантичні засоби виразності, які в них використовуються; визначити роль стилістичних прийомів у підвищенні ефективності рекламних повідомлень.en_US
dc.publisherАктуальні проблеми сучасної філології та лінгводидактики : збірник тез доповідей учасників всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 15 травня 2025 р.) / упор. А. А. Смерчко, Д. А. Кочмар. Міжнар. економ-гуманітар. у-т імені академіка Степана Дем’янчука. Рівне : МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2025.en_US
dc.subjectмаркетинговий простірen_US
dc.subjectідея брендуen_US
dc.subjectслоганen_US
dc.subjectангломовні рекламні слоганиen_US
dc.subjectрекламні повідомленняen_US
dc.subjectлексико-семантичні засоби виразностіen_US
dc.titleЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНИЙ АНАЛІЗ ЗАСОБІВ ВИРАЗНОСТІ АНГЛОМОВНИХ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНІВen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез доповідей учасників всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 15 травня 2025 р.)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ФІЛОЛОГІЇ ТА ЛІНГВОДИДАКТИКИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_2025_«АКТУАЛЬНІ_ПРОБЛЕМИ_СУЧАСНОЇ_ФІЛОЛОГІЇ_ТА_ЛІНГВОДИДАКТИКИ»-91-93.pdfЛексико-семантичний аналіз засобів виразності англомовних рекламних слоганів582.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.