Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5722
Title: | ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ |
Authors: | Кардашов, В. М. |
Keywords: | художній образ мистецтво Аристотель Гегель Платон Сенека мислення в образах художній образ естетичний утилітаризм образ пізнання мислення художника художньо-творчий розвитк дітей школярі молодший вік художній твір |
Issue Date: | 2008 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Кардашов В. М. Художній образ та особливості його формування у дітей молодшого шкільного віку. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць. Ч.III / ред. кол.: А. С. Дем'янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелих та ін. ; відп. за вип. А. А. Жив'юк ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. Вип. VII. С. 493-499. |
Abstract: | Кардашов В.М. в статті виклав з філософської та психологічної точки зору особливості та значення художнього образу. На прикладі дослідів обґрунтував необхідність психологічної установки, та вивів методи активування художньої творчості у школярів молодшого віку. Kardashov Z.M. in article set forth with philosophical and psychological standpoint features and significance artistic form. By the exsample of research necessity psychological aim, and derive methods of activation artistic creative work of junior schoolboys |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5722 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VII. Частина III |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2008. Вип. 7-491-497.pdf | Художній образ та особливості його формування у дітей молодшого шкільного віку | 229.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.