Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5722
Назва: ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
Автори: Кардашов, В. М.
Ключові слова: художній образ
мистецтво
Аристотель
Гегель
Платон
Сенека
мислення в образах
художній образ
естетичний утилітаризм
образ
пізнання
мислення художника
художньо-творчий розвитк дітей
школярі
молодший вік
художній твір
Дата публікації: 2008
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Кардашов В. М. Художній образ та особливості його формування у дітей молодшого шкільного віку. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць. Ч.III / ред. кол.: А. С. Дем'янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелих та ін. ; відп. за вип. А. А. Жив'юк ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. Вип. VII. С. 493-499.
Короткий огляд (реферат): Кардашов В.М. в статті виклав з філософської та психологічної точки зору особливості та значення художнього образу. На прикладі дослідів обґрунтував необхідність психологічної установки, та вивів методи активування художньої творчості у школярів молодшого віку. Kardashov Z.M. in article set forth with philosophical and psychological standpoint features and significance artistic form. By the exsample of research necessity psychological aim, and derive methods of activation artistic creative work of junior schoolboys
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5722
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VII. Частина III

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2008. Вип. 7-491-497.pdfХудожній образ та особливості його формування у дітей молодшого шкільного віку229.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.