Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5726
Title: | ЖУРНАЛІСТСЬКИЙ ПРОФЕСІОНАЛІЗМ ЯК ПЕРЕДУМОВА ЕФЕКТИВНОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ МАС-МЕДІА В СУСПІЛЬСТВІ |
Authors: | Лизанчук, В. В. Лубкович, М. |
Keywords: | засоби масової інформації журналіст професійна етика свобода слова інформаційна діяльність національні інтереси літературна майстерність mass media the journalist a professional etiquette a freedom of speech an information work national interests literary skill |
Issue Date: | 2008 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Лизанчук В. В., Лубкович М. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць. Ч.III / ред. кол.: А. С. Дем'янчук, П. О. Тадєєв, Ю. В. Пелих та ін. ; відп. за вип. А. А. Жив'юк ; МОН України ; Акад. пед. наук. України ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. Вип. VII. С. 469-475. |
Abstract: | У статті розглянуто компоненти журналістського професіоналізму, фундаментальною основою якого повинна бути національна свідомість, державницьке мислення, глибока моральність і духовність, патріотизм і громадянська мужність. The state thinking, deep morals and spirituality, civic courage is considered components of journalistic professionalism which fundamental basis should be national consciousness. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5726 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2008 рік. Випуск VII. Частина III |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2008. Вип. 7-467-473.pdf | Журналістський професіоналізм як передумова ефективного функціонування мас-медіа в суспільстві | 226.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.