Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5752
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШимко, О. О.-
dc.contributor.authorВеретін, Л. С.-
dc.date.accessioned2025-09-04T12:01:33Z-
dc.date.available2025-09-04T12:01:33Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКомпетентнісний підхід до підготовки маркетологів: теоретико-методологічний та практичний аспекті / О. О. Шимко, Л. С. Веретін // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 1. - С. 156-162.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5752-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню теоретичних та практичних аспектів професійної підготовки майбутніх маркетологів на основі компетентнісного підходу. Перехід до компетентнісно-орієнтованої системи підготовки фахівців з маркетингу розглянуто як закономірний етап модернізації системи вищої освіти в контексті Болонського процесу, який дає змогу розв’язати наявні в ній суперечності між вимогами щодо якості підготовки спеціалістів, які ставить держава, роботодавці, ринок праці, та освітніми результатами. Сутність цього підходу розглянуто у контексті вимог до знань, умінь, особистісних якостей та здатності їх ефективно застосовувати у практичних ситуаціях. За результатами аналізу вимог ринку праці визначено портрет фахівця-маркетолога, що відображає основні компетентності, яких очікують роботодавці від потенційних працівників. Проаналізовано механізм поетапного формування та розвитку навчально-пізнавальної діяльності майбутніх маркетологів через теоретичні, практичні та дослідницькі складники освітньо-професійних програм. Зазначено, що значним потенціалом для більш якісного засвоєння знань і формування на їх основі професійних умінь, розвитку професійно важливих якостей особистості, творчих здібностей, підвищенню мотивації до професійної діяльності сприяють активні методи навчання, практичний складник, реалізація різних форм академічної мобільності. Акцентовано увагу, що сучасний підхід до професійної підготовки маркетологів повинен ґрунтуватися не лише на засвоєнні здобувачами базових знань і практичних навичок, а й на формуванні стратегічного мислення, розвитку професійної мобільності, особистих якостей, а також вихованні мотиваційно-ціннісного ставлення до вибраної професії.en_US
dc.publisherВісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 1, 2025.en_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectпрофесійна компетентністьen_US
dc.subjectсистема вищої освітиen_US
dc.subjectвимоги ринку праціen_US
dc.subjectмаркетологen_US
dc.subjectcompetency-based approachen_US
dc.subjectprofessional competenceen_US
dc.subjecthigher education systemen_US
dc.subjectlabor market requirementsen_US
dc.subjectmarketeren_US
dc.titleКОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ПІДГОТОВКИ МАРКЕТОЛОГІВ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ТА ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТen_US
dc.title.alternativeCompetence-based approach to training of marketers: theoretical, methodological and practical aspectsen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdfКомпетентнісний підхід до підготовки маркетологів: теоретико-методологічний та практичний аспект290.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.