Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5757
Title: | МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ВПРОВАДЖЕННЯ CLIL-ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
Other Titles: | Methods and techniques for implementing CLIL technology in English lessons in primary school |
Authors: | Прокопчук, Н. Р. |
Keywords: | CLIL початкова школа інтегроване навчання іншомовна компетентність методи викладання критичне мислення primary school integrated learning foreign language competence teaching methods critical thinking interdisciplinary connections |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 1, 2025. |
Citation: | Прокопчук Н. Р. Методи та прийоми впровадження CLIL-технології на уроках англійської мови у початковій школі / Н. Р. Прокопчук // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 1. - С.126-132. |
Abstract: | У статті досліджено методи та прийоми впровадження CLIL (Content and Language Integrated Learning) на уроках англійської мови у початковій школі. Особливу увагу приділено перевагам інтегрованого навчання, серед яких – розвиток когнітивних навичок, критичного мислення, комунікативної компетентності та здатності учнів використовувати англійську мову в реальних життєвих ситуаціях. Автор аналізує актуальність використання CLIL-методики в контексті сучасних освітніх реформ, зокрема концепції «Нова українська школа». У статті охарактеризовано конкретні методи реалізації CLIL, такі як міжпредметні проєкти, інтерактивні завдання, використання автентичних матеріалів, а також STEAM-освіта як один із перспективних напрямів інтегрованого навчання. Представлено результати дослідження, проведеного серед учителів початкової школи, яке підтвердило високий рівень зацікавленості педагогів у впровадженні CLIL, а також визначило основні труднощі, зокрема недостатню методичну підготовку вчителів та потребу в ефективному міждисциплінарному співробітництві. На основі аналізу наукових джерел та практичних досліджень автор робить висновок про ефективність CLIL-методики у формуванні іншомовної компетентності учнів молодшого шкільного віку. Запропоновано рекомендації щодо оптимізації процесу впровадження інтегрованого навчання, що включають професійний розвиток педагогів, розробку адаптованих навчальних матеріалів і використання сучасних цифрових технологій для підтримки навчального процесу. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5757 |
Appears in Collections: | ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
21.pdf | Методи та прийоми впровадження clil-технології на уроках англійської мови у початковій школі | 379.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.