Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5758
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПлохута, Т. М.-
dc.contributor.authorНефедченко, О. І.-
dc.contributor.authorАлексахіна, Т. О.-
dc.date.accessioned2025-09-05T08:29:21Z-
dc.date.available2025-09-05T08:29:21Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationШІ: трансформація процесу навчання іноземних мов у ЗВО України / Т. М. Плохута, О. І. Нефедченко, Т. О. Алексахіна // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 1. - С.119-125.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5758-
dc.description.abstractУ статті досліджується застосування штучного інтелекту (ШІ) у процесі навчання іноземних мов у закладах вищої освіти (ЗВО) України. У контексті цифрової трансформації освіти та впровадження інноваційних технологій аналізується актуальність використання ШІ для вдосконалення навчального процесу. У дослідженні застосовано комплексний підхід, який поєднує аналіз наукової літератури та нормативних документів для оцінки теоретичних аспектів теми, порівняльний аналіз ШІ-інструментів для вивчення іноземних мов, а також методи систематизації та узагальнення, що допомагають визначити основні виклики впровадження технологій у ЗВО України. Особливу увагу приділено питанням індивідуалізації навчання, автоматизації оцінювання знань. У дослідженні визначено основні проблеми, що заважають ефективному впровадженню ШІ в освітній процес українських ЗВО, зокрема технічні обмеження, відсутність достатньої підготовки викладачів та питання етичного використання штучного інтелекту. Детально розглянуто можливості персоналізованого навчання за допомогою адаптивних систем на основі ШІ, які аналізують індивідуальні потреби студентів та підбирають відповідні навчальні матеріали. Стаття містить огляд популярних інструментів ШІ, що застосовуються під час навчання іноземних мов, та приклади використання таких інструментів, як ChatGPT, Grammarly, Duolingo, Speech-to-Text та AI-перекладачі на заняттях з англійської мови. Розглянуто переваги та обмеження кожного з цих інструментів, а також їхній вплив на ефективність освітнього процесу. Наведено рекомендації щодо ефективної інтеграції ШІ в навчальні програми, які включають підвищення цифрової компетентності викладачів, розробку адаптивних методів викладання та врахування етичних аспектів використання технологій. Підкреслюється значний потенціал ШІ у вдосконаленні процесу навчання іноземних мов у ЗВО України.en_US
dc.publisherВісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 1, 2025.en_US
dc.subjectштучний інтелектen_US
dc.subjectцифрова трансформація освітиen_US
dc.subjectнавчання іноземних мовen_US
dc.subjectзаклади вищої освітиen_US
dc.subjectінноваційні освітні технологіїen_US
dc.subjectArtificial Intelligenceen_US
dc.subjectdigital transformation in educationen_US
dc.subjectforeign language teachingen_US
dc.subjecthigher education institutionsen_US
dc.subjectinnovative educational technologiesen_US
dc.titleШІ: ТРАНСФОРМАЦІЯ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЗВО УКРАЇНИen_US
dc.title.alternativeAI: Transforming the Process of Foreign Language Teaching in Ukrainian Higher Education Institutionsen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdfШІ: трансформація процесу навчання іноземних мов у ЗВО України290.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.