Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5761| Title: | ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ПІД ЧАС ЇХ ПЕРЕБУВАННЯ В УКРИТТЯХ | 
| Other Titles: | The organization of educational and play activities for the preschoolers during their staying in shelters | 
| Authors: | Марчук, О. О. Ілюк, Л. В. Мельничук, Л. Б. Пагута, Т. І. | 
| Keywords: | організація навчально-ігрова діяльність здобувачі дошкільної освіти укриття воєнний стан методи виховання organization educational and playful activity preschoolers shelters martial law methods of education | 
| Issue Date: | 2025 | 
| Publisher: | Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 1, 2025. | 
| Citation: | Організація навчально-ігрової діяльності дошкільників під час їх перебування в укриттях / О. О. Марчук, Л. В. Ілюк, Л. Б. Мельничук, Т. І. Пагута // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 1. - С.101-106. | 
| Abstract: | У статті проаналізовано особливості виховної діяльності дошкільників під час їх перебування в укриттях. Пояснено, що в старшому дошкільному віці дитина усвідомлює небезпеку, яка може виникнути в умовах воєнного стану. Під час перебування в укриттях здобувачі дошкільної освіти відчувають страх і тривогу. Педагоги, психологи повинні створити такі умови в ЗДО, щоб під час сигналу повітряної тривоги діти відчували себе захищеними. У статті детально описано авторську методику виховної діяльності дошкільників під час їх перебування в укриттях, що базується на проведеному експерименті. Зазначено, що за отриманими результатами первинної діагностики рівня тривожності старших дошкільників виявлено, що більшість дітей мали середній або високий рівень тривожності (високий – 46 %, середній – 40 %, низький – 14 %. Під час формувального експерименту під час перебування в укриттях діти долучалися до колективних ігор, театралізованих постановок, занять з образотворчого мистецтва, музики. Значну роботу проводили з батьками, пояснюючи їм необхідність створення безпечного середовища вдома. За результатами контрольного експерименту встановлено, що більшість дітей помітно втратили відчуття страху, мали менший поріг тривожності (високий – 17 %, середній – 36 %, низький – 47 %). Це засвідчує дієвість розробленої методики, яка спрямована на нормалізацію психологічного стану старших дошкільників. | 
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5761 | 
| Appears in Collections: | ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 17.pdf | Організація навчально-ігрової діяльності дошкільників під час їх перебування в укриттях | 338.13 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
