Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5761
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМарчук, О. О.-
dc.contributor.authorІлюк, Л. В.-
dc.contributor.authorМельничук, Л. Б.-
dc.contributor.authorПагута, Т. І.-
dc.date.accessioned2025-09-05T08:55:21Z-
dc.date.available2025-09-05T08:55:21Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationОрганізація навчально-ігрової діяльності дошкільників під час їх перебування в укриттях / О. О. Марчук, Л. В. Ілюк, Л. Б. Мельничук, Т. І. Пагута // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 1. - С.101-106.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5761-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості виховної діяльності дошкільників під час їх перебування в укриттях. Пояснено, що в старшому дошкільному віці дитина усвідомлює небезпеку, яка може виникнути в умовах воєнного стану. Під час перебування в укриттях здобувачі дошкільної освіти відчувають страх і тривогу. Педагоги, психологи повинні створити такі умови в ЗДО, щоб під час сигналу повітряної тривоги діти відчували себе захищеними. У статті детально описано авторську методику виховної діяльності дошкільників під час їх перебування в укриттях, що базується на проведеному експерименті. Зазначено, що за отриманими результатами первинної діагностики рівня тривожності старших дошкільників виявлено, що більшість дітей мали середній або високий рівень тривожності (високий – 46 %, середній – 40 %, низький – 14 %. Під час формувального експерименту під час перебування в укриттях діти долучалися до колективних ігор, театралізованих постановок, занять з образотворчого мистецтва, музики. Значну роботу проводили з батьками, пояснюючи їм необхідність створення безпечного середовища вдома. За результатами контрольного експерименту встановлено, що більшість дітей помітно втратили відчуття страху, мали менший поріг тривожності (високий – 17 %, середній – 36 %, низький – 47 %). Це засвідчує дієвість розробленої методики, яка спрямована на нормалізацію психологічного стану старших дошкільників.en_US
dc.publisherВісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 1, 2025.en_US
dc.subjectорганізаціяen_US
dc.subjectнавчально-ігрова діяльністьen_US
dc.subjectздобувачі дошкільної освітиen_US
dc.subjectукриттяen_US
dc.subjectвоєнний станen_US
dc.subjectметоди вихованняen_US
dc.subjectorganizationen_US
dc.subjecteducational and playful activityen_US
dc.subjectpreschoolersen_US
dc.subjectsheltersen_US
dc.subjectmartial lawen_US
dc.subjectmethods of educationen_US
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ПІД ЧАС ЇХ ПЕРЕБУВАННЯ В УКРИТТЯХen_US
dc.title.alternativeThe organization of educational and play activities for the preschoolers during their staying in sheltersen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.pdfОрганізація навчально-ігрової діяльності дошкільників під час їх перебування в укриттях338.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.