Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5762
Назва: ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДИТЯЧОЇ ГРИ
Інші назви: Psychological aspects of children’s play
Автори: Майданенко, С. В.
Ключові слова: іграшка
гра
ігрова діяльність
дитини-дошкільник
дитинство
toy
game
game activity
preschool child
childhood
Дата публікації: 2025
Видавництво: Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 1, 2025.
Бібліографічний опис: Майданенко С. В. Психологічні аспекти дитячої гри / С. В. Майданенко // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 1. - С. 96-100.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито значення дитячих іграшок у житті малечі, їх сакральне значення. Гра – один із засобів розвитку дитини. Тільки у грі дитина невимушено розкриває свої творчі здібності, отримує нові знання та закріплює навички, розвиває спостережливість, фантазію, моторику, пам’ять, вчиться долати труднощі, думати, аналізувати. Під час гри малюки отримують корисні навички, у дітей розвиваються духовні здібності, пробуджуються різні почуття. Гра має величезне розвивальне й виховне значення для формування дитини та є важливим моментом підготовки дітей до самостійної діяльності. Гра – це потужний засіб виховання. Саме в грі реалізується потреба людської природи. Мати дитинство – це передусім мати право на розвиток власної ігрової діяльності. Дитинство без іграшок неможливе. Іграшки відіграють неабияке значення в розвитку дитини, а не тільки розважають її. Життя малюка наповнюється радістю, стає цікавішим за допомогою іграшок: ляльки-мотанки, свищики, конструктори, ведмедики та інші дитячі іграшки. Перша іграшка дитини – брязкальце. Воно миготить перед очима, видаючи звуки, чим приваблює малюка. Розглядаючи першу у своєму житті цікаву річ, немовля вчиться концентрувати увагу, у нього виникає бажання до неї доторкнутися, взяти до рук, потрясти. Це стимулює дитину працювати ручками, повертатися на звук, впізнавати предмет і усміхатися з його наближенням. Головна мета батьків щоб дитина зростала здоровою, сильною, спритною та духовно багатою. Саме в цьому їм допомагають іграшка та гра.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5762
Розташовується у зібраннях:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdfПсихологічні аспекти дитячої гри284.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.