Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5764
Title: МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ARDUINO У РОЗВИТКУ ТЕХНІЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
Other Titles: Methodological principles of using ARDUINO in developing technical thinking of students
Authors: Лотюк, Ю. Г.
Юскович-Жуковська, В. І.
Соловей, Л. Я.
Близнюк, С. В.
Keywords: технічне мислення
Arduino
STEM-освіта
методика навчання
мікроконтролери
інженерна освіта
technical thinking
Arduino
STEM education
teaching methodology
microcontrollers
engineering education
Issue Date: 2025
Publisher: Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 1, 2025.
Citation: Методичні засади використання ARDUINO у розвитку технічного мислення здобувачів освіти / Ю. Г. Лотюк, В. І. Юскович-Жуковська, Л. Я. Соловей, С. В. Близнюк // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 1. - С. 83-89.
Abstract: Сучасна освіта потребує впровадження інноваційних підходів, що сприяють формуванню у здобувачів освіти не лише теоретичних знань, а й здатності до самостійного аналізу, проєктування та розв’язання складних технічних завдань. У цьому контексті розвиток технічного мислення є важливим завданням освітнього процесу, що забезпечить формування аналітичних навичок, логічного мислення та вміння застосовувати отримані знання на практиці. Актуальність визначення методичних засад використання мікроконтролера Arduino у розвитку технічного мислення здобувачів освіти зумовлена необхідністю впровадження сучасних технологій у навчальний процес. Аналіз ефективних педагогічних методів дає змогу оцінити їхню результативність та адаптувати до освітніх потреб. Розробка рекомендацій щодо їх застосування сприяє вдосконаленню методики навчання, забезпечуючи формування практичних навичок і креативного підходу до технічних завдань. У статті розглянуто методичні засади розвитку технічного мислення здобувачів освіти шляхом розв’язання інженерних задач через експериментальну роботу з Arduino. Проаналізовано поняття технічного мислення, його роль у розвитку здібностей здобувачів освіти та педагогічні підходи до його формування. Визначено освітній потенціал платформи Arduino як інструмента для інтеграції теоретичних знань із практичним застосуванням у процесі навчання. Авторами окреслено основні методи та прийоми організації навчальної діяльності з використанням мікроконтролерів, що сприяють розвитку аналітичних, креативних і проєктних навичок здобувачів освіти. У статті наведено рекомендації щодо впровадження Arduino в освітній процес, що дає можливість підвищити якість викладання інформатики, активізувати пізнавальну діяльність здобувачів освіти і сприяти їхній професійній орієнтації. Використання цієї технології відкриває можливості формування інженерного світогляду та практичної підготовки здобувачів освіти.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5764
Appears in Collections:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdfМетодичні засади використання ARDUINO у розвитку технічного мислення здобувачів освіти351.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.