Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5764
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛотюк, Ю. Г.-
dc.contributor.authorЮскович-Жуковська, В. І.-
dc.contributor.authorСоловей, Л. Я.-
dc.contributor.authorБлизнюк, С. В.-
dc.date.accessioned2025-09-05T09:20:04Z-
dc.date.available2025-09-05T09:20:04Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМетодичні засади використання ARDUINO у розвитку технічного мислення здобувачів освіти / Ю. Г. Лотюк, В. І. Юскович-Жуковська, Л. Я. Соловей, С. В. Близнюк // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 1. - С. 83-89.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5764-
dc.description.abstractСучасна освіта потребує впровадження інноваційних підходів, що сприяють формуванню у здобувачів освіти не лише теоретичних знань, а й здатності до самостійного аналізу, проєктування та розв’язання складних технічних завдань. У цьому контексті розвиток технічного мислення є важливим завданням освітнього процесу, що забезпечить формування аналітичних навичок, логічного мислення та вміння застосовувати отримані знання на практиці. Актуальність визначення методичних засад використання мікроконтролера Arduino у розвитку технічного мислення здобувачів освіти зумовлена необхідністю впровадження сучасних технологій у навчальний процес. Аналіз ефективних педагогічних методів дає змогу оцінити їхню результативність та адаптувати до освітніх потреб. Розробка рекомендацій щодо їх застосування сприяє вдосконаленню методики навчання, забезпечуючи формування практичних навичок і креативного підходу до технічних завдань. У статті розглянуто методичні засади розвитку технічного мислення здобувачів освіти шляхом розв’язання інженерних задач через експериментальну роботу з Arduino. Проаналізовано поняття технічного мислення, його роль у розвитку здібностей здобувачів освіти та педагогічні підходи до його формування. Визначено освітній потенціал платформи Arduino як інструмента для інтеграції теоретичних знань із практичним застосуванням у процесі навчання. Авторами окреслено основні методи та прийоми організації навчальної діяльності з використанням мікроконтролерів, що сприяють розвитку аналітичних, креативних і проєктних навичок здобувачів освіти. У статті наведено рекомендації щодо впровадження Arduino в освітній процес, що дає можливість підвищити якість викладання інформатики, активізувати пізнавальну діяльність здобувачів освіти і сприяти їхній професійній орієнтації. Використання цієї технології відкриває можливості формування інженерного світогляду та практичної підготовки здобувачів освіти.en_US
dc.publisherВісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 1, 2025.en_US
dc.subjectтехнічне мисленняen_US
dc.subjectArduinoen_US
dc.subjectSTEM-освітаen_US
dc.subjectметодика навчанняen_US
dc.subjectмікроконтролериen_US
dc.subjectінженерна освітаen_US
dc.subjecttechnical thinkingen_US
dc.subjectArduinoen_US
dc.subjectSTEM educationen_US
dc.subjectteaching methodologyen_US
dc.subjectmicrocontrollersen_US
dc.subjectengineering educationen_US
dc.titleМЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ARDUINO У РОЗВИТКУ ТЕХНІЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИen_US
dc.title.alternativeMethodological principles of using ARDUINO in developing technical thinking of studentsen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdfМетодичні засади використання ARDUINO у розвитку технічного мислення здобувачів освіти351.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.