Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5770
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Денисова-Єрмоленко, А. В. | - |
dc.contributor.author | Єрмоленко, А. Б. | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-08T07:47:29Z | - |
dc.date.available | 2025-09-08T07:47:29Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Стратегії подолання освітніх втрат / А. В. Денисова-Єрмоленко, А. Б. Єрмоленко // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 1. - С. 40-48. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5770 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено проблему освітніх втрат, що виникли внаслідок глобальних кризових ситуацій, зокрема пандемії COVID-19 і воєнного стану в Україні. Проведено аналіз джерельної бази дослідження щодо дефініцій «освітні втрати» та «освітні розриви», виокремлено відмінності між ними. Актуалізовано основні причини виникнення прогалин у знаннях, доведено їхній негативний вплив на освітній процес і майбутнє суспільства, зокрема на академічну успішність, мотивацію до навчання, психологічний стан здобувачів освіти і педагогів, соціальні й економічні наслідки в довгостроковій перспективі. На прикладі Білоцерківського фахового коледжу сервісу та дизайну окреслено системний підхід до подолання освітніх втрат, який передбачає діагностику, адаптацію навчальних програм, використання цифрових технологій, соціально-емоційну підтримку здобувачів освіти та залучення педагогів до розробки індивідуальних стратегій. Окреслено заходи, які сприяють ефективному подоланню освітніх втрат: проведення додаткових занять і консультацій, інтеграція адаптивних методик навчання, застосування персоналізованих цифрових платформ та інноваційних педагогічних підходів. Значна увага приділяється психологічному супроводу здобувачів освіти для зменшення рівня стресу й підвищення їхньої мотивації до навчання. Акцентовано увагу на важливості створення безпечного освітнього середовища, що сприяє всебічному розвитку здобувачів освіти навіть за умов складних соціальних і економічних викликів. Перспективи подальшої роботи полягають у вдосконаленні інструментів оцінювання освітніх втрат, інтеграції сучасних педагогічних технологій і посиленні взаємодії з батьками та іншими учасниками освітнього процесу. | en_US |
dc.publisher | Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 1, 2025. | en_US |
dc.subject | освітні втрати | en_US |
dc.subject | навчальні розриви | en_US |
dc.subject | адаптація освітнього процесу | en_US |
dc.subject | цифрові технології | en_US |
dc.subject | соціально-емоційна підтримка | en_US |
dc.subject | діагностика | en_US |
dc.subject | індивідуальні стратегії | en_US |
dc.subject | educational losses | en_US |
dc.subject | learning gaps | en_US |
dc.subject | adaptation of the educational process | en_US |
dc.subject | digital technologies | en_US |
dc.subject | socio-emotional support | en_US |
dc.subject | diagnostics | en_US |
dc.subject | individualized strategies | en_US |
dc.title | СТРАТЕГІЇ ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ | en_US |
dc.title.alternative | Strategies for overcoming educational losses | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8.pdf | Стратегії подолання освітніх втрат | 392.42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.