Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5770
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДенисова-Єрмоленко, А. В.-
dc.contributor.authorЄрмоленко, А. Б.-
dc.date.accessioned2025-09-08T07:47:29Z-
dc.date.available2025-09-08T07:47:29Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСтратегії подолання освітніх втрат / А. В. Денисова-Єрмоленко, А. Б. Єрмоленко // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 1. - С. 40-48.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5770-
dc.description.abstractУ статті досліджено проблему освітніх втрат, що виникли внаслідок глобальних кризових ситуацій, зокрема пандемії COVID-19 і воєнного стану в Україні. Проведено аналіз джерельної бази дослідження щодо дефініцій «освітні втрати» та «освітні розриви», виокремлено відмінності між ними. Актуалізовано основні причини виникнення прогалин у знаннях, доведено їхній негативний вплив на освітній процес і майбутнє суспільства, зокрема на академічну успішність, мотивацію до навчання, психологічний стан здобувачів освіти і педагогів, соціальні й економічні наслідки в довгостроковій перспективі. На прикладі Білоцерківського фахового коледжу сервісу та дизайну окреслено системний підхід до подолання освітніх втрат, який передбачає діагностику, адаптацію навчальних програм, використання цифрових технологій, соціально-емоційну підтримку здобувачів освіти та залучення педагогів до розробки індивідуальних стратегій. Окреслено заходи, які сприяють ефективному подоланню освітніх втрат: проведення додаткових занять і консультацій, інтеграція адаптивних методик навчання, застосування персоналізованих цифрових платформ та інноваційних педагогічних підходів. Значна увага приділяється психологічному супроводу здобувачів освіти для зменшення рівня стресу й підвищення їхньої мотивації до навчання. Акцентовано увагу на важливості створення безпечного освітнього середовища, що сприяє всебічному розвитку здобувачів освіти навіть за умов складних соціальних і економічних викликів. Перспективи подальшої роботи полягають у вдосконаленні інструментів оцінювання освітніх втрат, інтеграції сучасних педагогічних технологій і посиленні взаємодії з батьками та іншими учасниками освітнього процесу.en_US
dc.publisherВісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 1, 2025.en_US
dc.subjectосвітні втратиen_US
dc.subjectнавчальні розривиen_US
dc.subjectадаптація освітнього процесуen_US
dc.subjectцифрові технологіїen_US
dc.subjectсоціально-емоційна підтримкаen_US
dc.subjectдіагностикаen_US
dc.subjectіндивідуальні стратегіїen_US
dc.subjecteducational lossesen_US
dc.subjectlearning gapsen_US
dc.subjectadaptation of the educational processen_US
dc.subjectdigital technologiesen_US
dc.subjectsocio-emotional supporten_US
dc.subjectdiagnosticsen_US
dc.subjectindividualized strategiesen_US
dc.titleСТРАТЕГІЇ ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТen_US
dc.title.alternativeStrategies for overcoming educational lossesen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdfСтратегії подолання освітніх втрат392.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.