Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5771
Назва: ОРГАНІЗАЦІЯ ДОЗВІЛЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ ПЕДАГОГІКИ МИРУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
Інші назви: The innovative methods of organizing leisure activities for primary school students in the context of peace pedagogy during martial law
Автори: Дем’янчук, А. С.
Марчук, О. О.
Дем’янчук, Т. О.
Сойко, І. М.
Ключові слова: організація
дозвілля
здобувачі початкової освіти
педагогіка миру
формування
патріотичне виховання
позаурочний час
organization
leisure
primary education students
peace pedagogy
formation
education
extracurricular time
Дата публікації: 2025
Видавництво: Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 1, 2025.
Бібліографічний опис: Організація дозвілля здобувачів початкової освіти у контексті педагогіки миру в умовах воєнного стану / А. С. Дем'янчук, О. О. Марчук, Т. О. Дем'янчук, І. М. Сойко // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 1. - С. 34-39.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано організацію дозвілля молодших школярів у контексті педагогіки миру в умовах воєнного стану. Пояснено, що дозвілля молодших школярів – це вільний час, який вони проводять поза навчальними заняттями, використовуючи його для розвивальних, розважальних і творчих активностей, що сприяють гармонійному розвитку їхніх фізичних, емоційних і соціальних здібностей. В умовах воєнного стану організація дозвілля школярів набирає особливого патріотичного спрямування. Здобувачі початкової освіти долучаються до заходів національно-патріотичного характеру в контексті педагогіки миру. Особливу роль у формуванні національного світогляду відіграють екскурсії в краєзнавчі музеї, музей Миру, молодші школярі активно долучаються до громадських учнівських читань «Я голосую за мир». Належно організоване дозвілля є важливим чинником у процесі виховання здобувачів початкової освіти. Воно сприяє розвитку навичок суспільно корисної праці, формує дисципліну, колективізм та ініціативу, а також забезпечує гармонійне моральне, розумове та фізичне виховання. Таке дозвілля сприяє естетичному розвитку, задовольняє культурні потреби молодших школярів, залучає їх до громадянської діяльності та в умовах воєнного стану головно сприяє формуванню почуття патріотизму. В умовах російсько-українського протистояння всі виховні заходи в позаурочний час проводяться відповідно до вимог інструкцій з безпеки життєдіяльності під час воєнного стану.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5771
Розташовується у зібраннях:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdfОрганізація дозвілля здобувачів початкової освіти у контексті педагогіки миру в умовах воєнного стану305.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.