Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5771
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДем’янчук, А. С.-
dc.contributor.authorМарчук, О. О.-
dc.contributor.authorДем’янчук, Т. О.-
dc.contributor.authorСойко, І. М.-
dc.date.accessioned2025-09-08T07:57:33Z-
dc.date.available2025-09-08T07:57:33Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationОрганізація дозвілля здобувачів початкової освіти у контексті педагогіки миру в умовах воєнного стану / А. С. Дем'янчук, О. О. Марчук, Т. О. Дем'янчук, І. М. Сойко // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 1. - С. 34-39.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5771-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано організацію дозвілля молодших школярів у контексті педагогіки миру в умовах воєнного стану. Пояснено, що дозвілля молодших школярів – це вільний час, який вони проводять поза навчальними заняттями, використовуючи його для розвивальних, розважальних і творчих активностей, що сприяють гармонійному розвитку їхніх фізичних, емоційних і соціальних здібностей. В умовах воєнного стану організація дозвілля школярів набирає особливого патріотичного спрямування. Здобувачі початкової освіти долучаються до заходів національно-патріотичного характеру в контексті педагогіки миру. Особливу роль у формуванні національного світогляду відіграють екскурсії в краєзнавчі музеї, музей Миру, молодші школярі активно долучаються до громадських учнівських читань «Я голосую за мир». Належно організоване дозвілля є важливим чинником у процесі виховання здобувачів початкової освіти. Воно сприяє розвитку навичок суспільно корисної праці, формує дисципліну, колективізм та ініціативу, а також забезпечує гармонійне моральне, розумове та фізичне виховання. Таке дозвілля сприяє естетичному розвитку, задовольняє культурні потреби молодших школярів, залучає їх до громадянської діяльності та в умовах воєнного стану головно сприяє формуванню почуття патріотизму. В умовах російсько-українського протистояння всі виховні заходи в позаурочний час проводяться відповідно до вимог інструкцій з безпеки життєдіяльності під час воєнного стану.en_US
dc.publisherВісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 1, 2025.en_US
dc.subjectорганізаціяen_US
dc.subjectдозвілляen_US
dc.subjectздобувачі початкової освітиen_US
dc.subjectпедагогіка мируen_US
dc.subjectформуванняen_US
dc.subjectпатріотичне вихованняen_US
dc.subjectпозаурочний часen_US
dc.subjectorganizationen_US
dc.subjectleisureen_US
dc.subjectprimary education studentsen_US
dc.subjectpeace pedagogyen_US
dc.subjectformationen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectextracurricular timeen_US
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ ДОЗВІЛЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ ПЕДАГОГІКИ МИРУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУen_US
dc.title.alternativeThe innovative methods of organizing leisure activities for primary school students in the context of peace pedagogy during martial lawen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdfОрганізація дозвілля здобувачів початкової освіти у контексті педагогіки миру в умовах воєнного стану305.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.