Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5772
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГуртовенко, Н. В.-
dc.date.accessioned2025-09-08T08:02:42Z-
dc.date.available2025-09-08T08:02:42Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГуртовенко Н. В. Психологічні детермінанти корекції девіантної поведінки підлітків / Н. В. Гуртовенко // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 1. - С. 28-33.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5772-
dc.description.abstractУ статті розглянуті психологічні детермінанти корекції девіантного стереотипу поведінки в підлітковому віці, класифікація умов, визначені критерії. Також конкретизовані психологічні умови корекційної роботи в алгоритмізованому порядку. При цьому потрібно зазначити, що поняття «умова» виступає найбільш універсальним поняттям, оскільки сукупність умов може забезпечувати реалізацію тих чи інших явищ психологічного, педагогічного, соціально-економічного плану як відповідних компонентів життєдіяльності. Інакше кажучи, за допомогою тих чи інших умов ми можемо забезпечити реалізацію будь-чого як засобу, чинника або механізму педагогічних чи психологічних процесів. Розглянуто мотивацію як один із чинників, що детермінують поведінку, розмежовано від ширшого поняття – механізму поведінки. Сучасна психологія розглядає поведінку як процес, що розвивається в просторі та часі. Визначені основні етапи такого процесу. Оскільки сутнісною властивістю девіантного стереотипу поведінки є саме девіантність, то в контексті нашого дослідження ми позначаємо досліджуване поняття як інтегральний тип психологічних явищ, які мають біогенетичне походження, соціальну детермінацію, поведінкову реалізацію та сприяють зниженню девіантності в поведінці особистості підлітка. Крім того, підставою поділу досліджуваного поняття можуть виступати сфери діяльності (поведінки), які тісно взаємопов’язані між собою. Для вивчення проблеми одним із компонентів психологічних умов вважаємо за доцільне насамперед уточнити термінологію та зміст понять, що характеризують порушення поведінки. Серед провідних компонентів, що становлять психологічні умови корекції, вкрай потрібно розуміти внутрішню структуру психологічних явищ.en_US
dc.publisherВісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 1, 2025.en_US
dc.subjectдетермінантиen_US
dc.subjectдевіантна поведінкаen_US
dc.subjectпідлітковий вікen_US
dc.subjectпсихологічні умовиen_US
dc.subjectкорекціяen_US
dc.subjectdeterminantsen_US
dc.subjectdeviant behaviouren_US
dc.subjectadolescenceen_US
dc.subjectpsychological conditionsen_US
dc.subjectcorrectionen_US
dc.titleПСИХОЛОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ КОРЕКЦІЇ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВen_US
dc.title.alternativePsychological determinants of correction of deviant behaviour of adolescentsen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdfПсихологічні детермінанти корекції девіантної поведінки підлітків292.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.