Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5773
Назва: ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТАРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Інші назви: Organization of independent work of high school students in English lessons
Автори: Гулич, М. М.
Ключові слова: самостійна робота
освітня автономія
старшокласники
уроки англійської мови
цифрові ресурси
проєктне навчання
мовні компетенції
підготовка до НМТ
іndependent work
educational autonomy
senior students
English lessons
digital resources
project-based learning
language competencies
NMT preparation
Дата публікації: 2025
Видавництво: Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 1, 2025.
Бібліографічний опис: Гулич М. М. Організація самостійної роботи старшокласників на уроках англійської мови / М. М. Гулич // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 1. - С. 21-27.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні розглядаються теоретичні основи та практичні аспекти організації самостійної роботи старшокласників на уроках англійської мови, наголошується на важливості розвитку освітньої автономії. Основна увага зосереджена на визначенні самостійної роботи, її типах і ролі в розвитку пізнавальних навичок і відповідальності серед студентів. Висвітлюється роль самостійних завдань у розвитку самостійності та мотивації. Це дослідження пропонує практичні методи реалізації самостійної роботи, як-от використання цифрових ресурсів і проєктне навчання для вдосконалення мовних навичок. Наголошується на інтеграції таких завдань у підготовку до Національного мультидисциплінарного іспиту (НMT), зазначено конкретні стратегії для вдосконалення мовних компетенцій, як-от граматика, читання, письмо й усне мовлення. Акцентовано увагу на значній ролі самостійної роботи в підвищенні відповідальності, мотивації та успішності студентів. Зазначено, що самостійне навчання не тільки розвиває самовпевненість, але й надає студентам необхідні навички для отримання вищої освіти та майбутнього професійного розвитку. Завдяки використанню цифрових платформ, індивідуальних завдань та інтерактивних методологій учні стають більш залученими в процес навчання, що призводить до кращої успішності на стандартизованих тестах, зокрема НMT. Доведено, що структуровані самостійні навчальні завдання можуть подолати розрив між навчанням у класі та готовністю до іспиту, зосереджуючись на персоналізованих шляхах навчання, інструментах самооцінювання й інтерактивних платформах, наприклад Moodle, Google Classroom та ін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5773
Розташовується у зібраннях:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdfОрганізація самостійної роботи старшокласників на уроках англійської мови302.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.