Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5773
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гулич, М. М. | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-08T08:09:21Z | - |
dc.date.available | 2025-09-08T08:09:21Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Гулич М. М. Організація самостійної роботи старшокласників на уроках англійської мови / М. М. Гулич // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 1. - С. 21-27. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5773 | - |
dc.description.abstract | У дослідженні розглядаються теоретичні основи та практичні аспекти організації самостійної роботи старшокласників на уроках англійської мови, наголошується на важливості розвитку освітньої автономії. Основна увага зосереджена на визначенні самостійної роботи, її типах і ролі в розвитку пізнавальних навичок і відповідальності серед студентів. Висвітлюється роль самостійних завдань у розвитку самостійності та мотивації. Це дослідження пропонує практичні методи реалізації самостійної роботи, як-от використання цифрових ресурсів і проєктне навчання для вдосконалення мовних навичок. Наголошується на інтеграції таких завдань у підготовку до Національного мультидисциплінарного іспиту (НMT), зазначено конкретні стратегії для вдосконалення мовних компетенцій, як-от граматика, читання, письмо й усне мовлення. Акцентовано увагу на значній ролі самостійної роботи в підвищенні відповідальності, мотивації та успішності студентів. Зазначено, що самостійне навчання не тільки розвиває самовпевненість, але й надає студентам необхідні навички для отримання вищої освіти та майбутнього професійного розвитку. Завдяки використанню цифрових платформ, індивідуальних завдань та інтерактивних методологій учні стають більш залученими в процес навчання, що призводить до кращої успішності на стандартизованих тестах, зокрема НMT. Доведено, що структуровані самостійні навчальні завдання можуть подолати розрив між навчанням у класі та готовністю до іспиту, зосереджуючись на персоналізованих шляхах навчання, інструментах самооцінювання й інтерактивних платформах, наприклад Moodle, Google Classroom та ін. | en_US |
dc.publisher | Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 1, 2025. | en_US |
dc.subject | самостійна робота | en_US |
dc.subject | освітня автономія | en_US |
dc.subject | старшокласники | en_US |
dc.subject | уроки англійської мови | en_US |
dc.subject | цифрові ресурси | en_US |
dc.subject | проєктне навчання | en_US |
dc.subject | мовні компетенції | en_US |
dc.subject | підготовка до НМТ | en_US |
dc.subject | іndependent work | en_US |
dc.subject | educational autonomy | en_US |
dc.subject | senior students | en_US |
dc.subject | English lessons | en_US |
dc.subject | digital resources | en_US |
dc.subject | project-based learning | en_US |
dc.subject | language competencies | en_US |
dc.subject | NMT preparation | en_US |
dc.title | ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТАРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ | en_US |
dc.title.alternative | Organization of independent work of high school students in English lessons | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5.pdf | Організація самостійної роботи старшокласників на уроках англійської мови | 302.46 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.