Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5773
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГулич, М. М.-
dc.date.accessioned2025-09-08T08:09:21Z-
dc.date.available2025-09-08T08:09:21Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГулич М. М. Організація самостійної роботи старшокласників на уроках англійської мови / М. М. Гулич // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 1. - С. 21-27.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5773-
dc.description.abstractУ дослідженні розглядаються теоретичні основи та практичні аспекти організації самостійної роботи старшокласників на уроках англійської мови, наголошується на важливості розвитку освітньої автономії. Основна увага зосереджена на визначенні самостійної роботи, її типах і ролі в розвитку пізнавальних навичок і відповідальності серед студентів. Висвітлюється роль самостійних завдань у розвитку самостійності та мотивації. Це дослідження пропонує практичні методи реалізації самостійної роботи, як-от використання цифрових ресурсів і проєктне навчання для вдосконалення мовних навичок. Наголошується на інтеграції таких завдань у підготовку до Національного мультидисциплінарного іспиту (НMT), зазначено конкретні стратегії для вдосконалення мовних компетенцій, як-от граматика, читання, письмо й усне мовлення. Акцентовано увагу на значній ролі самостійної роботи в підвищенні відповідальності, мотивації та успішності студентів. Зазначено, що самостійне навчання не тільки розвиває самовпевненість, але й надає студентам необхідні навички для отримання вищої освіти та майбутнього професійного розвитку. Завдяки використанню цифрових платформ, індивідуальних завдань та інтерактивних методологій учні стають більш залученими в процес навчання, що призводить до кращої успішності на стандартизованих тестах, зокрема НMT. Доведено, що структуровані самостійні навчальні завдання можуть подолати розрив між навчанням у класі та готовністю до іспиту, зосереджуючись на персоналізованих шляхах навчання, інструментах самооцінювання й інтерактивних платформах, наприклад Moodle, Google Classroom та ін.en_US
dc.publisherВісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 1, 2025.en_US
dc.subjectсамостійна роботаen_US
dc.subjectосвітня автономіяen_US
dc.subjectстаршокласникиen_US
dc.subjectуроки англійської мовиen_US
dc.subjectцифрові ресурсиen_US
dc.subjectпроєктне навчанняen_US
dc.subjectмовні компетенціїen_US
dc.subjectпідготовка до НМТen_US
dc.subjectіndependent worken_US
dc.subjecteducational autonomyen_US
dc.subjectsenior studentsen_US
dc.subjectEnglish lessonsen_US
dc.subjectdigital resourcesen_US
dc.subjectproject-based learningen_US
dc.subjectlanguage competenciesen_US
dc.subjectNMT preparationen_US
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТАРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИen_US
dc.title.alternativeOrganization of independent work of high school students in English lessonsen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdfОрганізація самостійної роботи старшокласників на уроках англійської мови302.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.