Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5775
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Басюк, Н. А. | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-08T08:22:49Z | - |
dc.date.available | 2025-09-08T08:22:49Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Басюк Н. А. Мотивація в структурі емоційного інтелекту майбутніх учителів початкової школи / Н. А. Басюк // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 1. - С. 7-13. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5775 | - |
dc.description.abstract | У статті розкривається зміст та сутнісні ознаки мотивації як складової емоційного інтелекту й рушійної сили професійно-особистісного зростання майбутніх учителів початкової школи. Визначено сутність понять «мотив», «мотивація», «самомотивація», описано механізм утворення мотиву та місце, яке посідають у цій схемі потреби й емоції. Охарактеризовано функції та види мотивації (зовнішня і внутрішня; позитивна і негативна; стійка і нестійка). Самомотивація трактується як здатність створювати в собі відповідні психоемоційні стани, які активізують бажання діяти, спонукають до діяльності, і використовувати енергію емоцій для досягнення бажаних результатів і успіху. Показано зв’язок самомотивації з вольовими процесами. Розглянуто алгоритм реалізації процесу самомотивації. Розкрито зміст поняття «прокрастинація», під яким розуміється звичка відтерміновувати важливі справи, які викликають негативні емоції, «на потім», що в підсумку призводить до негативних життєвих наслідків. Описано методи визначення актуальних цілей і побудови плану дій (SWOT-аналіз, метод SMART, метод Уолта Діснея), методи самомотивації (візуалізація результату у формі записів, фотографій, карти бажань, дошки візуалізації мрії; методи боротьби з прокрастинацією; афірмація як форма самонавіювання), які використовуються в роботі з майбутніми вчителями початкової ланки освіти з метою формування у них позитивної мотиваційної установки на успішну діяльність. | en_US |
dc.publisher | Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 1, 2025. | en_US |
dc.subject | мотив | en_US |
dc.subject | мотивація | en_US |
dc.subject | самомативація | en_US |
dc.subject | емоційний інтелект | en_US |
dc.subject | майбутній вчитель початкової школи | en_US |
dc.subject | професійна діяльність | en_US |
dc.subject | motive | en_US |
dc.subject | motivation | en_US |
dc.subject | self-motivation | en_US |
dc.subject | emotional intelligence | en_US |
dc.subject | future primary school teacher | en_US |
dc.subject | professional activity | en_US |
dc.title | МОТИВАЦІЯ В СТРУКТУРІ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ | en_US |
dc.title.alternative | Motivation in the structure of emotional intelligence of future primary school teachers | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | Мотивація в структурі емоційного інтелекту майбутніх учителів початкової школи | 299.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.