Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5775
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБасюк, Н. А.-
dc.date.accessioned2025-09-08T08:22:49Z-
dc.date.available2025-09-08T08:22:49Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБасюк Н. А. Мотивація в структурі емоційного інтелекту майбутніх учителів початкової школи / Н. А. Басюк // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 1. - С. 7-13.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5775-
dc.description.abstractУ статті розкривається зміст та сутнісні ознаки мотивації як складової емоційного інтелекту й рушійної сили професійно-особистісного зростання майбутніх учителів початкової школи. Визначено сутність понять «мотив», «мотивація», «самомотивація», описано механізм утворення мотиву та місце, яке посідають у цій схемі потреби й емоції. Охарактеризовано функції та види мотивації (зовнішня і внутрішня; позитивна і негативна; стійка і нестійка). Самомотивація трактується як здатність створювати в собі відповідні психоемоційні стани, які активізують бажання діяти, спонукають до діяльності, і використовувати енергію емоцій для досягнення бажаних результатів і успіху. Показано зв’язок самомотивації з вольовими процесами. Розглянуто алгоритм реалізації процесу самомотивації. Розкрито зміст поняття «прокрастинація», під яким розуміється звичка відтерміновувати важливі справи, які викликають негативні емоції, «на потім», що в підсумку призводить до негативних життєвих наслідків. Описано методи визначення актуальних цілей і побудови плану дій (SWOT-аналіз, метод SMART, метод Уолта Діснея), методи самомотивації (візуалізація результату у формі записів, фотографій, карти бажань, дошки візуалізації мрії; методи боротьби з прокрастинацією; афірмація як форма самонавіювання), які використовуються в роботі з майбутніми вчителями початкової ланки освіти з метою формування у них позитивної мотиваційної установки на успішну діяльність.en_US
dc.publisherВісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 1, 2025.en_US
dc.subjectмотивen_US
dc.subjectмотиваціяen_US
dc.subjectсамомативаціяen_US
dc.subjectемоційний інтелектen_US
dc.subjectмайбутній вчитель початкової школиen_US
dc.subjectпрофесійна діяльністьen_US
dc.subjectmotiveen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectself-motivationen_US
dc.subjectemotional intelligenceen_US
dc.subjectfuture primary school teacheren_US
dc.subjectprofessional activityen_US
dc.titleМОТИВАЦІЯ В СТРУКТУРІ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИen_US
dc.title.alternativeMotivation in the structure of emotional intelligence of future primary school teachersen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdfМотивація в структурі емоційного інтелекту майбутніх учителів початкової школи299.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.