Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5779
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮскович-Жуковська, В. І.-
dc.contributor.authorСоловей, Л. В.-
dc.contributor.authorЛотюк, Ю. Г.-
dc.contributor.authorБлизнюк, С. В.-
dc.date.accessioned2025-09-08T09:49:39Z-
dc.date.available2025-09-08T09:49:39Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationФормування безпекового цифрового освітнього середовища / В. І. Юскович-Жуковська, Л. В. Соловей, Ю, Г. Лотюк, С. В. Близнюк // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 2. - С. 208-213.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5779-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються актуальні питання формування в здобувачів освіти навичок безпечної поведінки в цифровому освітньому просторі. У сучасних умовах нестримного розвитку інформаційно-комунікаційних технологій здобувачі освіти постійно стикаються з ризиками, пов’язаними з кіберзагрозами, витоком персональних даних, шкідливим контентом і кібербулінгом. У зв’язку з цим актуальним є безпечне спілкування в віртуальному середовищі й забезпечення належної підготовки здобувачів освіти до користування цифровими ресурсами. У статті проаналізовано основні педагогічні підходи до формування навичок безпечної роботи в цифровому освітньому середовищі, а саме: компетентнісний, особистісно-орієнтований, інтегрований і проєктний. Особливу увагу приділено методам, формам і засобам навчання, що формують у здобувачів освіти цифрові компетенції, цифрову етику та сприяють підвищенню рівня цифрової обізнаності й стійких навичок самозахисту. Практична значущість дослідження полягає в розробленні й обґрунтуванні ефективних педагогічних підходів для формування в здобувачів освіти навичок безпечної поведінки в цифровому середовищі. На основі аналізу вітчизняного та зарубіжного досвіду надано практичні рекомендації щодо ефективної інтеграції елементів кіберзахисту в освітній процес. Окреслено перспективи подальших досліджень у сфері цифрової безпеки в освітньому процесі, зокрема розробки навчальних програм, тренінгів та інтерактивних ресурсів, спрямованих на підвищення рівня обізнаності здобувачів освіти щодо ризику в цифровому середовищі.en_US
dc.publisherВісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 2, 2025.en_US
dc.subjectцифрова компетентністьen_US
dc.subjectкіберзахистen_US
dc.subjectбезпечна поведінкаen_US
dc.subjectпедагогічні підходиen_US
dc.subjectцифрове середовищеen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectdigital competenceen_US
dc.subjectcyber securityen_US
dc.subjectsafe behavioren_US
dc.subjectpedagogical approachesen_US
dc.subjectdigital environmenten_US
dc.subjecteducationen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ БЕЗПЕКОВОГО ЦИФРОВОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩАen_US
dc.title.alternativePedagogical approaches to forming competences of safe behavior in the digital environmenten_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33.pdfФормування безпекового цифрового освітнього середовища376.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.