Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5784
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТуріщева, Л. В.-
dc.contributor.authorДорожко, І. І.-
dc.contributor.authorМалихіна, О. Є.-
dc.date.accessioned2025-09-08T10:36:21Z-
dc.date.available2025-09-08T10:36:21Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationРозвиток саморегуляції учнів з особливими освітніми потребами в умовах розв’язування головоломок / Л. В. Туріщева, І. І. Дорожко, О. Є. Малихіна // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 2. - С.176-181.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5784-
dc.description.abstractСаморегуляція – це здатність людини свідомо керувати своїми емоціями, думками й поведінкою відповідно до поставлених цілей, норм чи умов середовища. Вона охоплює процеси контролю імпульсів, зосередження уваги, подолання стресу та підтримання внутрішньої рівноваги. У сучасних умовах саморегуляція стає важливим чинником психологічного добробуту, ефективної діяльності й адаптації до змін. У статті подано теоретичний огляд проблеми саморегуляції в роботах зарубіжних і вітчизняних учених. Описано результати опитувальника «Стилі саморегуляції поведінки» в учнів з особливими освітніми потребами. Також отримано інформацію щодо таких показників саморегуляції, як планування, моделювання, програмування, оцінювання результатів, гнучкість, самостійність. Проаналізовано можливості розвитку саморегуляції в умовах розв’язування головоломок. Головоломки розглядаються як ефективний інструмент розвитку довільної уваги, планування, контролю й оцінювання власних дій. Визначено характеристики головоломок, які дають змогу ефективно використовувати їх для підвищення загального рівня саморегуляції. Представлено психолого-педагогічні рекомендації з організації корекційних занять з використанням головоломок для учнів з порушенням слуху. Описано експериментальне дослідження, охарактеризовано методику проведення й отримані результати. Показано, що систематичне використання головоломок сприяє підвищенню рівня саморегуляції, розвитку гнучкості, формуванню внутрішньої мотивації до досягнення успіху. Зроблено висновок про доцільність упровадження головоломок у корекційну роботу для учнів з порушенням слуху як одного з ефективних способів формування навичок самоконтролю. Розроблено психолого-педагогічні рекомендації з організації корекційних занять з використанням головоломок для учнів з порушенням слуху.en_US
dc.publisherВісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 2, 2025.en_US
dc.subjectсаморегуляціяen_US
dc.subjectучні з особливими освітніми потребамиen_US
dc.subjectстилі саморегуляції поведінкиen_US
dc.subjectголоволомкиen_US
dc.subjectself-regulationen_US
dc.subjectstudents with special needsen_US
dc.subjectbehavioral self-regulation stylesen_US
dc.subjectpuzzlesen_US
dc.titleРОЗВИТОК САМОРЕГУЛЯЦІЇ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ГОЛОВОЛОМОКen_US
dc.title.alternativeDevelopment of self-regulation of students with special educational needs in the conditions of puzzle solvingen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28.pdfРозвиток саморегуляції учнів з особливими освітніми потребами в умовах розв’язування головоломок315.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.