Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5784Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Туріщева, Л. В. | - | 
| dc.contributor.author | Дорожко, І. І. | - | 
| dc.contributor.author | Малихіна, О. Є. | - | 
| dc.date.accessioned | 2025-09-08T10:36:21Z | - | 
| dc.date.available | 2025-09-08T10:36:21Z | - | 
| dc.date.issued | 2025 | - | 
| dc.identifier.citation | Розвиток саморегуляції учнів з особливими освітніми потребами в умовах розв’язування головоломок / Л. В. Туріщева, І. І. Дорожко, О. Є. Малихіна // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 2. - С.176-181. | en_US | 
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5784 | - | 
| dc.description.abstract | Саморегуляція – це здатність людини свідомо керувати своїми емоціями, думками й поведінкою відповідно до поставлених цілей, норм чи умов середовища. Вона охоплює процеси контролю імпульсів, зосередження уваги, подолання стресу та підтримання внутрішньої рівноваги. У сучасних умовах саморегуляція стає важливим чинником психологічного добробуту, ефективної діяльності й адаптації до змін. У статті подано теоретичний огляд проблеми саморегуляції в роботах зарубіжних і вітчизняних учених. Описано результати опитувальника «Стилі саморегуляції поведінки» в учнів з особливими освітніми потребами. Також отримано інформацію щодо таких показників саморегуляції, як планування, моделювання, програмування, оцінювання результатів, гнучкість, самостійність. Проаналізовано можливості розвитку саморегуляції в умовах розв’язування головоломок. Головоломки розглядаються як ефективний інструмент розвитку довільної уваги, планування, контролю й оцінювання власних дій. Визначено характеристики головоломок, які дають змогу ефективно використовувати їх для підвищення загального рівня саморегуляції. Представлено психолого-педагогічні рекомендації з організації корекційних занять з використанням головоломок для учнів з порушенням слуху. Описано експериментальне дослідження, охарактеризовано методику проведення й отримані результати. Показано, що систематичне використання головоломок сприяє підвищенню рівня саморегуляції, розвитку гнучкості, формуванню внутрішньої мотивації до досягнення успіху. Зроблено висновок про доцільність упровадження головоломок у корекційну роботу для учнів з порушенням слуху як одного з ефективних способів формування навичок самоконтролю. Розроблено психолого-педагогічні рекомендації з організації корекційних занять з використанням головоломок для учнів з порушенням слуху. | en_US | 
| dc.publisher | Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 2, 2025. | en_US | 
| dc.subject | саморегуляція | en_US | 
| dc.subject | учні з особливими освітніми потребами | en_US | 
| dc.subject | стилі саморегуляції поведінки | en_US | 
| dc.subject | головоломки | en_US | 
| dc.subject | self-regulation | en_US | 
| dc.subject | students with special needs | en_US | 
| dc.subject | behavioral self-regulation styles | en_US | 
| dc.subject | puzzles | en_US | 
| dc.title | РОЗВИТОК САМОРЕГУЛЯЦІЇ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ГОЛОВОЛОМОК | en_US | 
| dc.title.alternative | Development of self-regulation of students with special educational needs in the conditions of puzzle solving | en_US | 
| dc.type | Article | en_US | 
| Appears in Collections: | ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 28.pdf | Розвиток саморегуляції учнів з особливими освітніми потребами в умовах розв’язування головоломок | 315.78 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
