Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5785
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрускавецька, І. Я.-
dc.date.accessioned2025-09-08T11:53:31Z-
dc.date.available2025-09-08T11:53:31Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationТрускавецька І. Я. Європейський вектор професійної підготовки учителів природничих дисциплін / І. Я. Трускавецька // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 2. - С.168-175.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5785-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості професійної підготовки вчителів природничої освітньої галузі в країнах Європейського Союзу в контексті сучасних трансформацій освіти, зумовлених глобальними викликами, процесами євроінтеграції та переходом до інноваційних моделей навчання. Здійснено теоретичний аналіз сучасних європейських концепцій педагогічної освіти, зокрема моделей підготовки майбутніх учителів біології, хімії та фізики, що ґрунтуються на ідеях академічної мобільності, автономії закладів вищої освіти, посиленні наукового складника й партнерства з роботодавцями. Виокремлено ключові тенденції розвитку професійної підготовки фахівців у країнах Європейського Союзу, серед яких – упровадження компетентнісного підходу, міждисциплінарна інтеграція, цифровізація освітнього середовища, розвиток інклюзивної освіти, застосування дуальної форми підготовки й акцент на формуванні здатності до безперервного професійного зростання. Окреслено шляхи імплементації позитивного досвіду країн Європейського Союзу в українську систему педагогічної освіти з урахуванням національного контексту. Обґрунтовано доцільність адаптації сучасних європейських підходів до організації професійної підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін, зокрема завдяки впровадженню модульно-компетентнісних програм, розширенню практико- орієнтованого складника навчання, застосуванню сучасних цифрових технологій і розвитку міжнародного співробітництва між педагогічними університетами. Представлено узагальнену характеристику європейських моделей підготовки вчителів природничих дисциплін, що відповідають критеріям якості й ефективності сучасної освіти в умовах Єдиного європейського освітнього простору.en_US
dc.publisherВісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 2, 2025.en_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectучитель природничої освітньої галузіen_US
dc.subjectкраїни ЄСen_US
dc.subjectєвропейський досвідen_US
dc.subjectпедагогічна освітаen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectprofessional trainingen_US
dc.subjectnatural science teacheren_US
dc.subjectEU countriesen_US
dc.subjectEuropean experienceen_US
dc.subjectpedagogical educationen_US
dc.subjectcompetence-based approachen_US
dc.titleЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВЕКТОР ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІНen_US
dc.title.alternativeEuropean vector of professional training for natural science teachersen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
27.pdfЄвропейський вектор професійної підготовки учителів природничих дисциплін331.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.