Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5791
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельничук, О. Д,-
dc.contributor.authorХмеляр, І. М.-
dc.contributor.authorКушнір, Л. О.-
dc.date.accessioned2025-09-08T12:59:44Z-
dc.date.available2025-09-08T12:59:44Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКомунікативні навички та стратегії як основа ефективного спілкування у сферах фармацевтичної освіти й фармації / О. Д. Мельничук, І. М. Хмеляр, Л. О. Кушнір // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 2. - С.130-137.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5791-
dc.description.abstractУ статті досліджено комунікативні стратегії в професійному й освітньому середовищі фармацевтів. Автори акцентують увагу на ролі ефективного володіння іноземною мовою (англійською, німецькою) у забезпеченні професійного розвитку, академічної співпраці та якісного консультування пацієнтів. Проаналізовано наукові підходи до стратегічної комунікації з опертям на когнітивно-прагматичні, психолінгвістичні й педагогічні аспекти. Методологія дослідження охоплює комплексний аналіз комунікативних навичок за допомогою анкетування студентів-фармацевтів, викладачів і фармацевтів. Виявлено ключові комунікативні стратегії, як-от: активне слухання, уточнення, формулювання рекомендацій та аргументована комунікація. Досліджено труднощі в процесі професійної комунікації й визначено ефективні методи їх подолання. Результати дослідження демонструють значущість комунікативних стратегій з метою підвищення професійної мовної компетентності та якості фармацевтичного обслуговування. Визначено, що стратегічне мовлення сприяє ефективному обміну інформацією, аргументованому переконанню й формуванню довіри між фармацевтом і пацієнтом/клієнтом. Надано рекомендації щодо вдосконалення навчального процесу з іноземної мови для спеціальних цілей. Отримані в ході дослідження якісні й кількісні результати можуть бути використані в методиці викладання іноземної мови у фармацевтичних закладах вищої освіти, сприяючи розвитку стратегічної компетентності майбутніх фахівців. Також підкреслено значення міжкультурної комунікації й особливості професійного дискурсу у сфері фармації. Акцентовано увагу на ролі інтерактивних методів навчання та симуляційних моделей комунікації у формуванні мовної компетентності. Отримані результати наукової розвідки можуть бути корисними для вдосконалення програм професійної підготовки фармацевтів у контексті глобалізації й міжнародної співпраці.en_US
dc.publisherВісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 2, 2025.en_US
dc.subjectкомунікаціяen_US
dc.subjectкомунікативні стратегіїen_US
dc.subjectпрофесійне мовленняen_US
dc.subjectфармацевтична освітаen_US
dc.subjectфармаціяen_US
dc.subjectіноземна мова для спеціальних цілейen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectcommunicative strategiesen_US
dc.subjectpharmaceutical educationen_US
dc.subjectprofessional languageen_US
dc.subjectpharmacyen_US
dc.subjectforeign language for specific purposesen_US
dc.titleКОМУНІКАТИВНІ НАВИЧКИ ТА СТРАТЕГІЇ ЯК ОСНОВА ЕФЕКТИВНОГО СПІЛКУВАННЯ У СФЕРАХ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ОСВІТИ Й ФАРМАЦІЇen_US
dc.title.alternativeCommunicative skills and strategies as the foundation of effective communication in pharmaceutical education and pharmacyen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21.pdfКомунікативні навички та стратегії як основа ефективного спілкування у сферах фармацевтичної освіти й фармації385.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.