Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5793
Назва: | ФОРМИ, МЕТОДИ Й ЗАСОБИ ВИХОВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
Інші назви: | Forms, methods and means of educating valuable attitudes to healthy lifestyle in preschool age children |
Автори: | Мельничук, Л. Б. Кравець, Р. А. Кравець, І. Р. |
Ключові слова: | здоровий спосіб життя ціннісне ставлення діти дошкільного віку форми методи виховання засоби виховання фізичний розвиток healthy lifestyle value attitude preschool children forms means of education methods of education physical development |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. Вип. 2, 2025. |
Бібліографічний опис: | Форми, методи й засоби виховання ціннісного ставлення до здорового способу життя в дітей дошкільного віку / Л. Б. Мельничук, Р. А. Кравець, І. Р. Кравець // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін.; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2025. - № 2. - С.116-122. |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено актуальній проблемі виховання ціннісного ставлення до здорового способу життя в період дошкільного дитинства. У статті розглядаються форми, методи й засоби виховання ціннісного ставлення до здорового способу життя в дітей дошкільного віку. Акцентується увага на значущості формування в молодого покоління усвідомленого ставлення до власного здоров’я як до фундаментальної людської цінності. Обґрунтовується необхідність комплексного підходу до виховного процесу, що передбачає інтеграцію зусиль вихователів, батьків дітей дошкільного віку й використання різноманітних форм, методів і засобів впливу. Проаналізовано різні форми взаємодії з родинами вихованців, а саме: інформаційні, організаційні, просвітницькі й практико-орієнтовані. Обґрунтовано сутність методів виховання ціннісного ставлення до здорового способу життя дітей дошкільного віку: методи формування свідомості й переконань (розповідь, бесіда, пояснення, інструктаж), методи організації діяльності та формування досвіду поведінки (вправляння, привчання, створення виховних ситуацій), методи стимулювання поведінки (заохочення, покарання, змагання). Особлива увага приділяється методу позитивного прикладу, методам переконання, вправ і заохочення. Наголошується на необхідності створення належного предметно-просторового середовища для реалізації оздоровчої активності дітей. Обґрунтовується важливість поєднання різних видів дитячої активності: комунікативної, трудової, пізнавально-дослідницької, продуктивної, музично-художньої. Проаналізовано засоби виховання, такі як навчально-методичні матеріали, спортивний інвентар, інтерактивні засоби та природні фактори. У висновках статті підкреслюється, що ефективне виховання ціннісного ставлення до здорового способу життя у дітей дошкільного віку потребує комплексного підходу, який передбачає інтеграцію зусиль педагогів, батьків, використання різноманітних форм, методів і засобів, а також створення сприятливого освітнього середовища. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5793 |
Розташовується у зібраннях: | ВІСНИК МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АКАДЕМІКА СТЕПАНА ДЕМ'ЯНЧУКА |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
19.pdf | Форми, методи й засоби виховання ціннісного ставлення до здорового способу життя в дітей дошкільного віку | 369.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.